دوشنبه 11 تیر، 1403

کدخبر: 17089 11:00 1403/04/09
مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان:

حضور گسترده در انتخابات، نمایش قدرت و همبستگی ملی است

دسته‌بندی: استان‌ها
مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان:

حضور گسترده در انتخابات، نمایش قدرت و همبستگی ملی است

دسته‌بندی: استان‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت:حضور گسترده و هرچه بیشتر مردم در عرصه انتخابات، پاسخی روشن به تلاش های اغواگرانه دشمنان در ناامید کردن ملت است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به آیه ۵۸ سوره نساء((إِنَّ‌الله يَأمُرُكُمْ أنْ تُؤَدُّوا الْأمَانَاتِ إِلَى أهْلِهَا (به درستي که خدا به شما امر مي‌کند تا امانات را به اهلش بسپاريد.))، اظهار داشت:

قطعاً پست رياست جمهوري يکي از مهمترين اماناتي است که بايد به فرد لايق و شايسته‌اش سپرده شود چرا که با سرنوشت يک ملت سروکار دارد و حداقل براي چهار سال رشته اقتصاد و سياست و فرهنگ کشور به او سپرده مي‌شود.

کریم زارع با تاکید بر اینکه در روزهاي حساسي که در پيش داريم، اين ملت بزرگ ايران است که با حضور گسترده خود در انتخابات، قدرت ملي را به نمايش مي‌گذارد، ادامه داد: امام راحل عظيم‌الشأن همواره مردم را به حضور در پاي صندوق‌هاي رأي فرا مي‌خواندند و رهبري معظم انقلاب نيز همواره بر حضور حداکثري مردم در انتخابات تاکيد دارند.

وی حضور گسترده و هرچه بيشتر مردم در عرصه انتخابات را پاسخي روشن به تلاش‌هاي اغواگرانه دشمنان در نااميد کردن ملت دانست و افزود: همه ما بايد نسبت به وضعيت و سرنوشت کشور احساس مسووليت کنيم و با انتخاب گزينه اصلح، زمينه پيشرفت کشور را پديد آوريم. حضور حداکثري مردم، قدرت ديپلماسي مسوولان را در سطح بين‌الملل بالا خواهد برد و بر اعتبار کشور و ملت ايران در نزد جهانيان خواهد افزود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه ملت ايران، بارها امتحان خود را به خوبي انجام داده‌اند، گفت: اميدواريم در اين مرحله حساس نيز با احساس مسووليت نسبت به سرنوشت کشور آگاهانه پاي صندوق‌هاي راي حاضر شوند.

برچسب: انتخابات ، اصفهان ، کمیته امداد استان اصفهان



https://jahaneghtesad.com/direct/17089


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |