پنج شنبه 20 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 12900 10:10 1402/12/01
دسته‌بندی: زیربنایی ، استان‌ها

دکتر رضا مختاری رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در آئین اختتامیه سومین جشنواره دستاوردها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار به طور تجمیعی برگزار می‌شود عنوان کرد: این جشنواره تجمیع ۳ جشنواره بزرگ و مهم بود که هر کدام یک جشنواره عظیم بوده است.

🔸وی برگزاری این جشنواره ها بعد از ایام کرونا را نقطه عطفی در دانشگاه پیام نور دانست و تصریح کرد: باید از رئیس دانشگاه پیام نور تشکر کنیم که پویایی جدیدی را در دانشگاه پیام نور رقم زدند.

 

🔸وی با اشاره به اینکه این جشنواره سه گانه می‌تواند پویایی، رویش و نشاط جدیدی را در مجموعه پیام نور رقم بزند خاطرنشان کرد: اشتراک گذاری تجربیات شما می‌تواند برای پیشبرد اهداف عالیه پیام نور موثر باشد.

 

🔸وی با بیان اینکه آنچه ما امروز به آن نیاز داریم امید و نشاط است تأکید کرد: امید داریم این چنین جشنواره ها بتواند امید و انگیزه را در سطح کشور ایجاد کند و از همراهی همه مراکز، واحدها و استان ها تشکر می‌کنم که در برگزاری این جشنواره تلاش خود را به کار گرفتند.

 

🔸وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۵۰۰ اثر از دانشجویان سراسر کشور در بخش های مختلف جشنواره واصل شد یادآور شد: در فرآیند داوری بیش از ۶۰ داور حرفه ای در استان ها  آثار را داوری کردند و از آثار برگزیده امروز تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

🔸وی با بیان اینکه در این فضای با نشاط بر آنیم که در راستای مهارت محوری و اشتغال برای دانشجویان قدم برداریم افزود: امید داریم در این اشتراک گذاری تجربه ها اتفاقات خوبی را برای ساختن ایران اسلامی رقم بزنیم.

 

🔸وی در پایان با اشاره به مرجعیت دانشجو در کشور تأکید کرد: از همه دانشجویان دعوت می‌کنم در ۱۱ اسفند ماه انتخابات پر شوری را داشته باشیم.

برچسب: اصفهان ، دانشگاه پیام نور استان اصفهان ، جشنواره رویش ، اختتامیه سومین جشنواره دستاوردها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور



https://jahaneghtesad.com/direct/12900


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |