جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 3751 18:40 1402/03/20
نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد :

تولید ریل ملی در کارنامه بومی سازی کشور می درخشد

دسته‌بندی: استان‌ها ، صنایع مادر
نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد :

تولید ریل ملی در کارنامه بومی سازی کشور می درخشد

دسته‌بندی: استان‌ها ، صنایع مادر

سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در خصوص افتتاح خط راه آهن بستان آباد- خاوران به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ذوب۲۴ گفت : همزمان با سفر رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی، این خط ریلی استراتژیک افتتاح شد که ذوب آهن اصفهان ریل مورد نیاز آن را تامین کرده است و بنده نیز طی بازدیدی که از این خط داشتم، گروه فنی مربوطه از کیفیت ریل تولیدی این مجتمع عظیم صنعتی ابراز رضایت نمودند.

 نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : بنده طی چند بازدید از نزدیک فرایند تولید ریل را در ذوب آهن اصفهان مشاهده کردم، محصولی که تولید داخل آن به عنوان یک برگ زرین اساسی در کارنامه دستاوردهای بومی سازی کشور، می درخشد.  

میرتاج الدینی با اشاره به اینکه خطوط ریلی کشور از طریق ریل ذوب آهن اصفهان، توسعه می یابد، تصریح کرد : مطلع شدم رشد تولید این محصول ارزش افزا در ذوب آهن اصفهان طی ماههای آینده کلید می خورد،  ما نیز از این تولید ملی حمایت همه جانبه داریم.  

وی گفت : تامین پایدار مواد اولیه از جملات مشکلات این مجتمع عظیم صنعتی است که انشاا... با همکاری وزارتخانه ها و به ویژه وزارت صمت، این محدودیت برطرف شود تا ذوب آهن اصفهان بتواند با ظرفیت کامل سبد متنوع محصولاتش را توسعه بخشد.  

 نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش آفرینی ذوب آهن اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن نیز گفت : تیرآهن بال پهن این کارخانه در ساخت و ساز ایمن نقش بسیار موثری دارد و با توجه به زلزله خیز بودن کشورمان استفاده از این محصول نیاز است بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

میرتاج الدینی گفت : ذوب آهن با تولید دو محصول استراتژیک (ریل و تیرآهن بال پهن) در توسعه پروژه های عمرانی کشور عزیزمان نقش کلیدی دارد.

برچسب: جهان اقتصاد ، بومی سازی ، مجلس شورای اسلامی ، اخبار روز ، ذوب آهن ، ریل ملی ، اسکو ، میرتاج الدینی



https://jahaneghtesad.com/direct/3751


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |