یکشنبه 18 شهریور، 1403

کدخبر: 18012 09:45 1403/05/06
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان:

تولید انرژی‌های پاک گامی در مسیر توسعه پایدار کشور است

دسته‌بندی: استان‌ها
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان:

تولید انرژی‌های پاک گامی در مسیر توسعه پایدار کشور است

دسته‌بندی: استان‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: اقدامات شهرداری اصفهان در تولید انرژی‌های پاک گامی در مسیر توسعه پایدار کشور است.

مهرداد دادخواه در آیین پاسداشت تولید ۱۰ درصد از برق مصرفی شهرداری اصفهان از طریق انرژی خورشیدی بیان کرد:امروز ناترازی تولید و مصرف برق از مشکلات فعلی کشور به‌شمار می‌رود که برای مدیریت این وضعیت، احداث نیروگاه جدید راهکار درستی از حیث زیست‌محیطی نیست و باید به‌دنبال روش‌های جدیدی باشیم.

وی افزود:از مهم‌ترین راهکارهای تولید برق، استفاده از انرژی خورشیدی است و شهرداری اصفهان در این مسیر پیشگام بوده و گام‌های موثری برداشته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه اگر شهر توسعه داده شود، اما انرژی آن تأمین نشود، آن توسعه مفهومی ندارد، بیان داشت: شهرداری اصفهان در کنار توسعه شهر به این مهم توجه کرده و اقدامات ارزشمندی در این حوزه همچون روشنایی پارک‌ها و معابر، آب نما و ساختمان‌ها در شهر انجام داده است که به‌عنوان الگو در سطح کشور مطرح است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت:شهرداری می‌تواند در درازمدت از طریق سرمایه‌گذاری در حوزه تولید انرژی‌های پاک، هم برای خود و هم برای شهر درآمدزایی ایجاد کند که این گام موثر و‌ ارزشمندی در حوزه توسعه پایدار به‌شمار می‌رود.

 

برچسب: انرژی خورشیدی ، اصفهان ، شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان ، تولید انرژی‌های پاک



https://jahaneghtesad.com/direct/18012


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |