یکشنبه 18 شهریور، 1403

کدخبر: 17721 11:45 1403/04/28
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

تعلیم و تربیت نسل آینده در مدارس شاهد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

دسته‌بندی: استان‌ها
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

تعلیم و تربیت نسل آینده در مدارس شاهد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

دسته‌بندی: استان‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: پرورش نسل آینده در این مدارس از اهمیت ویژه‌ای در استان اصفهان برخوردار است و باید با برنامه‌ریزی دقیق و اهتمام جدی، زمینه‌های رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان شاهد بیش‌ازپیش فراهم شود.

محمدرضا ابراهیمی در جلسه ستاد شاهد استان اصفهان با بیان اینکه مدارس شاهد همواره در تربیت دانش‌آموزان نخبه و انقلابی پیشرو بوده‌اند، گفت: تعلیم و تربیت نسل آینده در این مدارس از اهمیت ویژه‌ای در استان اصفهان برخوردار است و باید با برنامه‌ریزی دقیق و اهتمام جدی، زمینه‌های رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان شاهد بیش‌ازپیش فراهم شود.

وی با اشاره به‌ضرورت ارتقای کیفیت آموزشی مدارس شاهد، اظهار کرد: تلاش در جهت افزایش کیفیت این مدارس در راستای اجرای عدالت آموزشی و زمینه‌سازی برای تربیت نسل انقلابی و متعهد به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه مدارس شاهد همواره در تربیت دانش‌آموزان نخبه و انقلابی پیشرو بوده‌اند، گفت: تعلیم و تربیت نسل آینده در این مدارس از اهمیت ویژه‌ای در استان اصفهان برخوردار است و باید با برنامه‌ریزی دقیق و اهتمام جدی، زمینه‌های رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان شاهد بیش‌ازپیش فراهم شود.

ابراهیمی با تأکید بر لزوم به‌روزرسانی محتوا و روش‌های تدریس در مدارس شاهد، تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای ارتقای کیفیت آموزشی این مدارس استفاده شود و با بهره‌گیری از معلمان مجرب و متعهد، شاهد تربیت نسل انقلابی و متعهد به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این مدارس باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در دولت شهید رئیسی بیشترین توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و مدارس شاهد در این زمینه پیشرو هستند‌.

 

برچسب: اصفهان ، آموزش و پرورش استان اصفهان ، مدارس شاهد



https://jahaneghtesad.com/direct/17721


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |