یکشنبه 09 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 6235 19:18 1402/05/17

تاکید رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر حمایت همه‌جانبه از پروژه نیروگاه ۹۱۳ مگاواتی لامرد

تاکید رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر حمایت همه‌جانبه از پروژه نیروگاه ۹۱۳ مگاواتی لامرد

دکتر خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، پیش از ظهر امروز (یکشنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲) و در آستانه سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان فارس، در سفر به شهرستان لامرد، ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی لامرد، از آخرین وضعیت پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی ۹۱۳ مگاواتی و خطوط انتقال و پست‌های ۴۰۰ و ۲۲۰ کیلوولت غدیرانرژی لامرد بازدید کرد.

وی در این بازدید، با گرامیداشت یاد شهید دکتر معصومی، از تلاش‌های صورت گرفته برای پیشبرد پروژه تشکر کرد و بر لزوم حمایت همه جانبه مسئولان ایمیدرو، غدیر و سهامداران سالکو از این پروژه تاکید کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، با اشاره به اهمیت صنایعی همچون آلومینیوم و تلاش دشمن برای تحریم آن، اظهار داشت: کاهش برق تولیدی مورد نیاز برای مجتمع آلومینیوم جنوب، منجر به خسارت‌هایی می‌شود که جبران آن سخت خواهد بود

دکتر خداییان خاطرنشان کرد: خوشبختانه برای تابستان امسال تمهیداتی درنظر گرفته شد، اما باید به فکر تابستان سال بعد باشیم تا بتوان از برق تولیدی نیروگاه لامرد در این بخش استفاده شود.

 

منبع: گریس گروپ

برچسب: جهان اقتصاد ، صنعت و معدن ، اخبار روز ، منطقه ویژه ، منطقه ویژه لامرد ، سازمان بازرسی کل کشور ، منطقه ویژه اقتصادی لامرد



https://jahaneghtesad.com/direct/6235


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |