جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 2885 16:49 1402/03/06

تاریخ برگزاری مزایده بزرگ ماشین آلات معدنی هرمزگان اعلام شد

دسته‌بندی: تجارت ، ترابری ، استان‌ها

تاریخ برگزاری مزایده بزرگ ماشین آلات معدنی هرمزگان اعلام شد

دسته‌بندی: تجارت ، ترابری ، استان‌ها

رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام تاریخ برگزاری مزایده بزرگ ماشین آلات معدنی از فروش فوق العاده فروش ده ها دستگاه ماشین آلات معدنی و راه سازی به همراه ۹۳ ردیف کالای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان خبر داد.

به گزارش دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی افزود: در مزایده فوق العاده شماره ۵۷۸ برای فروش ۹۳ ردیف کالای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان به همراه ده ها دستگاه ماشین آلات راه سازی و معدنی که سال ها بلاتکلیف مانده بود، ۷۴۳ میلیارد ارزش پایه تعیین شده است.

وی ادامه داد: کالاهای ارائه شده در این مزایده شامل ده ها دستگاه ماشین آلات راه سازی و معدنی از جمله ۱۶ دامپتراک و مقادیر قابل توجهی مواد شیمیایی، تجهیزات صنعتی، لوازم و کالاهای الکترونیک، تاسیسات پالایشگاهی و سایر کالاهای عمومی است.

رییس شورای قضایی هرمزگان اضافه کرد : این مزایده از روز یکشنبه هفتم خردادماه ۱۴۰۲ تا سه شنبه ۱۶ خرداد برگزار می شود.رییس شورای قضایی هرمزگان اضافه کرد : این مزایده از روز یکشنبه هفتم خردادماه ۱۴۰۲ تا سه شنبه ۱۶ خرداد برگزار می شود.

به گفته قهرمانی، تعیین تکلیف این حجم بسیار زیاد از ماشین آلات صنعتی، راه سازی و معدنی به همراه صدها قلم کالای مورد نیاز کشور می تواند منجر به بهره مندی حوزه تولید در بخش های مختلف به خصوص صنایع، معادن و راهسازی از مزایای آن شود و صاحبان این کالاها نیز امکان شرکت در مزایده را دارند.

این مقام قضایی یادآورشد: یکی از مشکلات پیش روی اقتصاد کشور در سال های گذشته رسوب طولانی مدت برخی کالاهای مورد نیاز بخش صنعت، معدن و تولید کشور از جمله ماشین آلات راه سازی و خودروهای سنگین متروکه یا قاچاق موجود در بنادر، گمرکات و انبارهای سازمان اموال تملیکی بود که به دلیل برخی محدودیت های تجاری در این اماکن انباشت و منجر به افزایش هزینه های نگهداری و انبارداری، افت کیفیت کالا، کاهش درآمدهای دولت و استفاده نکردن بخش های معدن صنعت و راه سازی از مزیت های این کالاها شده بود.

دریافت جزئیات این مزایده برای متقاضیان از طریق مشاهده متن فراخوان در آدرس اینترنتی www.tamliki.ir و آدرس سامانه تدارکات الکترونیک دولت به نشانی www.setadiran.ir امکان پذیر است.

بیستم اردیبهشت ماه امسال رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به صدور رلی قطعی برای پرونده کلان قاچاق ماشین آلات معدنی و دامپتراک ها در شعبه تعزیرات حکومتی بندرعباس، از برگزاری مزایده فروش این ماشین آلات از طریق سازمان اموال تملیکی خبر داده بود.

برچسب: جهان اقتصاد ، راه سازی ، مزایده ، اخبار روز ، ماشین آلات معدنی ، دادگستری هرمزگان ، مجتبی قهرمانی ، خودرو سنگین



https://jahaneghtesad.com/direct/2885


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |