جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 726 16:22 1401/12/05
با هدف حمایت از تولید و اشتغال در زمینه پوشاک و ملزومات حجاب:

برگزاری دومین رویداد سلما با حضور ۳۴ غرفه در شرق اصفهان

دسته‌بندی: استان‌ها ، جامعه
با هدف حمایت از تولید و اشتغال در زمینه پوشاک و ملزومات حجاب:

برگزاری دومین رویداد سلما با حضور ۳۴ غرفه در شرق اصفهان

دسته‌بندی: استان‌ها ، جامعه

در آیین افتتاح دومین رویداد سلما که با هدف عرضه پوشاک مادرو کودک و ملزومات عفاف و حجاب و با عنوان مد و استایل در شرق اصفهان برگزار شد، 34غرفه شرکت کردند که نیمی از غرفه داران شامل تولیدکنندگان البسه است.

سمانه الصاق مجری برگزاری رویداد سلما در جمع خبرنگاراران با اشاره به اهمیت دسترسی خانواده ها به پوشاک مورد نیاز خود با کیفیت مطلوب، گفت: بنظر می رسد جای کار فراوانی در عرصه پوشاک وجود دارد که برپایی این رویداد با هدف تقویت بازاریابی و بازارسازی برای تولید کنندگان و کارآفرینان این عرصه صورت گرفت.

بانو الصاق با اذعان به اینکه گاهی شهروندان اصفهانی مجبورند مسیر طولانی را در شهر برای دسترسی به مراکز خرید پوشاک طی کنند، خاطرنشان کرد: امروز این رویداد در شرق اصفهان برای سهولت دسترسی مردم افتتاح شد و سعی شده است انواع پوشاک و بویژه ملزومات حجاب، با قیمت های مناسب دراختیار مردم قرار گیرد.

او افزود: تلاش براین است تا در نقاط مختلف شهر رویدادهای دیگری برگزار کنیم که هم به اعتمادسازی و جذب مشتری، آشنایی مردم با برندهای مختلف تولید داخل کمک می کند و همینطور در تقویت اشتغال و کارآفرینی بویژه برای بانوان حائز اهمیت است.

مجری دومین رویداد پوشاک مادروکودک و ملزومات حجاب در صحبت از کیفیت مطلوب پوشاک عرضه شده، توضیح داد: اجناسی که در این رویداد عرضه می شود، علاوه بر زیبایی و به روز بودن، برخوردار از استانداردهای کیفی و با رعایت موضوع حجاب در مانتوها، انواع چادرهای مشکی و موارد مرتبط هستند.

 الصاق، جایگاه پوشاک مورد نیاز کودک و نوجوان را ضعیف عنوان کرد و گفت: لازم است براساس سلیقه و انتظار نوجوانان با توجه به حفظ شئونات اسلامی، فعالیت بیشتری در زمینه تولید پوشاک و البسه کودک و نوجوانان صورت گیرد.

او درباره تقویت بازار پوشاک و حمایت از تولید، ضرورت پشتیبانی از تولید کنندگان، ایجاد فرصت های تبلیغاتی، برگزاری رویدادها و جشن هایی که مردم بتوانند تنوع پوشاک، شادی و نشاط بیشتری تجربه کنند را، بیان کرد.

برچسب: جهان اقتصاد ، اشتغال ، پوشاک ، کارآفرینی ، حجاب ، اخبار روز ، رویداد سلما ، مانتو ، چادر مشکی



https://jahaneghtesad.com/direct/726


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |