یکشنبه 18 شهریور، 1403

کدخبر: 16201 02:16 1403/03/09

برترین لوازم خانگی هوشمند جدید در سال ۲۰۲۴

دسته‌بندی: فناوری

برترین لوازم خانگی هوشمند جدید در سال ۲۰۲۴

دسته‌بندی: فناوری

در عصر دیجیتال امروزی، لوازم خانگی هوشمند به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند. این لوازم، طیف گسترده‌ای از مزایا را ارائه داده و علاوه‌بر بهبود کارایی، باعث افزایش امنیت و راحتی نیز می‌شوند.

 

در عصر دیجیتال امروزی، لوازم خانگی هوشمند به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند. این لوازم، طیف گسترده‌ای از مزایا را ارائه داده و علاوه‌بر بهبود کارایی، باعث افزایش امنیت و راحتی نیز می‌شوند.

سال ۲۰۲۴، نوید یک سال هیجان‌انگیز از نظر تولید و عرضه لوازم خانگی هوشمند را می‌دهد. به گفته برخی محققان، بازار لوازم خانگی قرار است سال جدید به حدود ۲۴۵/۵ میلیارد دلار برسد.

این صنعت در حال رشد، بسیار پویا بوده و همگام با پیشرفت‌های فناوری در این زمینه حرکت می‌کند؛ بنابراین، تولیدکنندگان لوازم خانگی باید درباره موضوع آگاه بوده و با سلیقه و سبک زندگی جدید و در حال تغییر مردم سازگار شوند.

تولیدکنندگان باید دائماً محصولات خود را ارتقا دهند تا عملکردهای جدید و بهتری را به آن‌ها اضافه کنند؛ چرا که مردم به‌دنبال بهترین لوازم خانگی هوشمندی هستند که کارهای روزمره آن‌ها را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کنند.

شما نیز اگر دوست دارید این راحتی را تجربه کنید؛ ولی بودجه کافی برای خرید کالاهای جدید را ندارید، می‌توانید بودجه مورد نیاز خود را از طریق خرید قسطی لوازم خانگی تامین کنید.

با درنظر گرفتن این موضوع، در ادامه، به برخی از فناوری‌ها و ترندهای برتر لوازم خانگی که در سال ۲۰۲۴ شاهد آن‌ها خواهیم بود، می‌پردازیم.

اجاق‌های القایی هوشمند

اجاق‌های القایی، یک اختراع شگفت‌انگیز و یک نیروگاه واقعی در آشپزخانه به‌شمار می‌روند. در طول سالیان اخیر و همگام با پیشرفت فناوری در صنعت آشپزخانه، این لوازم خانگی به‌طور قابل‌توجهی تکامل یافته‌اند. این موضوع باعث شده است تا اجاق‌‌های القایی به یک وسیله ضروری در هر آشپزخانه تبدیل شوند.

یکی از آخرین پیشرفت‌ها در فناوری اجاق القایی، استفاده از الکترومغناطیس برای گرم کردن ظروف غذا است؛ این فناوری، مطمئناً یکی از برترین روندها در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

همه‌گیری این فناوری جدید ممکن است کمی طول بکشد؛ اما، شما می‌توانید خانه خود را به بهترین اجاق گاز القایی موجود در بازار، یعنی مدل ۲۰۰۰۰ وات Wipro که توسط Wipro Appliances ارائه می‌شود، مجهز کنید.

این اجاق گاز با برخورداری از ویژگی‌های جذابی مانند سنسور هوشمند، صفحه شیشه‌ای کریستالی، سیستم کنترل دمای دقیق، توان ۲۰۰۰واتی برای پخت‌وپز سریع‌تر و تا ۴ برابر صرفه‌جویی در انرژی، تنها وسیله‌ای است که برای بهینه کردن کارهای خود در آشپزخانه، به آن نیاز دارید! به یاد داشته باشید با شرایط اقساطی شهر لوازم خانگی شهر فرش  می‌توانید به انواع لوازم خانگی مورد نظر خود دستیابی داشته باشیم؟

کولر گازی لمسی قابل‌حمل

این وسیله مناسب علاقه‌مندان به فضای باز و آن دسته از افراد یا خانواده‌هایی است که از کمپینگ لذت می‌برند و زمان زیادی را در فضای باز می‌گذرانند.

کولر گازی قابل‌حمل، همچنین، برای کسانی که از خانه کار می‌کنند و برای حفظ راحتی و بهره‌وری در محیط کار خود به یک راه‌حل کنترل آب‌وهوای شخصی نیاز دارند، بسیار مناسب است.

این دستگاه تهویه مطبوع کم‌جا با برخورداری از توان ۲۸۰ وات، مصرف انرژی کم را درعین‌ حصول اطمینان از کاهش قبوض برق، ارائه می‌دهد.

تطبیق‌پذیری و قابلیت‌حمل، از دیگر ویژگی‌های کاربردی این دستگاه است. یک کولر گازی قابل‌حمل می‌تواند در مکان‌های مختلف مانند خوابگاه‌ها، آپارتمان‌ها، کابین‌ها یا حتی اتومبیل‌ها، مورد استفاده قرار گیرد.

این دستگاه با ارائه محدوده دمایی ۱۶ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد، شامل عملکرد خنک‌کننده، گرم‌کننده و رطوبت‌گیر است؛ از همین‌ رو، نیازهای مختلف محیطی را در همه فصول سال برآورده می‌کند. این کولر هوشمند مجهز به پورت شارژ USB، دکمه‌های لمسی و ریموت کنترل از راه دور است.

پلوپز همه‌کاره کم‌جا

این وسیله آشپزخانه برای افرادی که سبک زندگی پرمشغله‌ای دارند و به لوازمی برای آشپزی سریع، آسان و سالم نیاز دارند، ایده‌آل است. این پلوپز، همچنین، برای کسانی که به‌دنبال یک دستگاه آشپزی چندمنظوره هستند که برای ۱ تا ۲ نفر مناسب باشد، بسیار کاربردی است.

این پلوپز ۱/۸ لیتر ظرفیت دارد و عملکردهای متعددی از جمله تابه نچسب را ارائه می‌دهد. توان پلوپز از ۳۰۰ تا ۶۰۰ وات قابل‌ تنظیم است؛ بنابراین، کاربران می‌توانند در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرده و همچنان از گرمایش یکنواخت ۳۶۰درجه‌ای لذت ببرند.

حالت‌دهنده موی چندمنظوره با فناوری Ionic

این وسیله، مناسب کسانی است که می‌خواهند موهای خود را سریع و بدون‌زحمت، حالت داده و به‌دنبال یک وسیله همه‌کاره برای این کار هستند. این سشوار همه‌کاره به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌راحتی بتوانند موهای خود را به سبک‌های متفاوتی حالت دهند.

این حالت‌دهنده موی چندمنظوره مجهز به فناوری Ionic است؛ این فناوری باعث می‌شود تا دستگاه، ضمن حالت دادن موها، یون‌های منفی فراوانی را منتشر کند تا بار استاتیکی را خنثی کرده و به موهای شما آسیب نزند.

این دستگاه، دارای طراحی دو منظوره برای فر کردن و صاف کردن، همراه با چرخش خودکار ۳۶۰درجه جهت بهره‌مندی از یک تجربه کارآمد است.

لوازم هوشمند سازگار با محیط زیست

هیچ کتمانی وجود ندارد که سازگاری با محیط زیست به تمرکز اصلی همه صنایع تبدیل شده است. وقتی صحبت از لوازم خانگی هوشمند می‌شود، علاوه‌بر بهینه‌سازی کارایی، بخشی از تمرکز روی صرفه‌جویی یا کاهش مصرف برق و هدررفت آب است.

امروزه، بسیاری از مردم خرید جاروبرقی جدید، یخچال و فریزرهای هوشمند، اجاق‌های القایی و غیره را ترجیح می‌دهند. چنانچه بودجه کافی برای خرید این وسایل را هم نداشته باشند، خرید قسطی لوازم خانگی را مدنظر قرار می‌دهند؛ چراکه، درنهایت، در قبوض برق خود صرفه‌جویی کرده و درعین‌حال، به محیط زیست کمک کنند.

جمع‌بندی

کارایی و بهره‌وری لوازم خانگی هوشمند به‌قدری است که چاره‌ای جز روی آوردن به آن‌ها برای ما نمی‌ماند؛ همچنین، سبک زندگی مردم در زندگی امروزی به سمتی رفته است که ترجیح می‌دهند یک بار برای یک کالای هوشمند و بادوام، هزینه پرداخت کرده و در عوض، ضمن برخورداری از راحتی و آرامش فکری، در هزینه‌های قبوض انرژی و هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری صرفه‌جویی کنند.

ازهمین‌رو، بسیاری از مردم روی به خرید کالاهای هوشمند آورده‌اند؛ شما نیز اگر می‌خواهید از مزایا و ویژگی‌های کالاهای هوشمند برخوردار شوید؛ اما، بودجه کافی برای خرید آن‌ها را ندارید، می‌توانید از طریق خرید قسطی لوازم خانگی به وسایل مورد نیاز خود دست یابید.

 

 

برچسب: لوازم خانگی ، هوش مصنوعی



https://jahaneghtesad.com/direct/16201


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |