شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 13858 17:10 1402/12/27

انتخاب دانشگاه پیام نور توسط ۵۱۰۰۰ داوطلب تحصیلات عالیه و دانشگاهی در مقطع کارشناسی

دسته‌بندی: استان‌ها

انتخاب دانشگاه پیام نور توسط ۵۱۰۰۰ داوطلب تحصیلات عالیه و دانشگاهی در مقطع کارشناسی

دسته‌بندی: استان‌ها

دانشگاه پیام نور استان اصفهان نیز با دارا بودن مراکز و واحدهای فعال در سطح استان همواره تلاش نموده تا شرایط ایده‌آلی برای تحصیل تمام اقشار جامعه را در سراسر استان فراهم سازد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان اصفهان، دکتر رضا مختاری رئیس دانشگاه پیام نور استان‌ اصفهان در رابطه با استقبال داوطلبین از دانشگاه پیام نور ابراز داشت: تداوم استقبال بی‌نظیر و اعتماد مردم به بزرگترین دانشگاه دولتی کشور رشد ۱۸ درصدی ثبت نام کنندگان نسبت به سال گذشته را به همراه داشته و ۵۱۰۰۰ داوطلب، تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور را در بهمن ۱۴۰۲ انتخاب کرده اند.

▫️وی در ادامه اظهار داشت: این در حالی است که دانشگاه پیام نور با توجه به گستردگی جغرافیایی و تعداد مراکز و واحدهای دانشگاهی، شیوه‌های متنوع و بروز آموزشی، اعطای انواع وام های شهریه و تسهیلات بانکی، باز پرداخت شهریه به صورت اقساطی، تنوع در عناوین رشته ها، دارا بودن پایین ترین مبلغ شهریه در بین دانشگاه های دولتی و شهریه بگیر، امکان مهمان و انتقال به شهر مورد نظر دانشجو، بیشترین آمار قبولی در آزمون های استخدامی و تحصیلات تکمیلی، امکان تحصیل ایمن برای شاغلین و بانوان خانه دار، امکان تغییر رشته، آموزش حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی، انتخاب محل دلخواه برای آزمون های پایان ترم حضوری در این دانشگاه گام بلندی را در جهت ایجاد عدالت آموزشی در حوزه تحصیلات تکمیلی برداشته است.

▫️دکتر مختاری افزود: دانشگاه پیام نور استان اصفهان نیز با دارا بودن مراکز و واحدهای فعال در سطح استان همواره تلاش نموده تا شرایط ایده‌آلی برای تحصیل تمام اقشار جامعه را در سراسر استان فراهم سازد.

▫️رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیر حضوری از ۲۶ اسفند ماه سال جاری شروع و در روز ۱۴ فروردین سال آینده در سیستم گلستان به نشانی: reg.pnu.ac.ir خاتمه خواهد یافت.

لذا توصیه دارم پذیرفته شدگان گرامی در اولین فرصت نسبت به ثبت نام غیر حضوری و بارگزاری مدارک خود در سامانه جامع گلستان اقدام نموده و این مهم را به روزهای آخر موکول ننمایند.

 

روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان اصفهان

برچسب: اصفهان ، دانشگاه پیام نور استان اصفهان



https://jahaneghtesad.com/direct/13858


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |