چهارشنبه 12 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 8107 15:45 1402/07/16

افزایش قیمت ساینا اس کار دست سایپا داد

دسته‌بندی: بازارچه ، صنعت و معدن ، خودرو

افزایش قیمت ساینا اس کار دست سایپا داد

دسته‌بندی: بازارچه ، صنعت و معدن ، خودرو

تجمع متقاضیان ساینا اس امروز در مقابل مرکز ملی رقابت انجام شد. خریداران این محصول گروه خودروسازی سایپا به دنبال پاسخ این پرسش هستند که علت افزایش قیمت ساینا اس در کمتر از یک ماه چیست؟

قیمت ساینا S سایپا ۳ روز پس از افزایش قیمت قبلی. دوباره بالا رفت. بهای مصرف کننده این سدان سایپا که ۱۰ مهر ماه ۲۹۵ میلیون و ۶۴۱ هزار تومان اعلام شد. در بخشنامه جدید ۶ میلیون و ۹۸ هزار تومان دیگر گران شد. افزایش قیمت‌های پی‌در‌پی این خودرو در حالیست که شورای رقابت قیمت جدیدی برای این خودرو تعیین نکرده‌است.

 

طبق آخرین بخشنامه طرح تبدیل محصولات سایپا. دوباره قیمت مصرف کننده ساینا S افزایش یافت. قیمت مصرف کننده ساینا اس برای متقاضیان خرید این محصول در اواسط تابستان امسال کمتر از ۲۵۰ میلیون تومان بود. اما سایپا در طول چهار ماه کم کم بهای نهایی این خودرو پنج بار را افزایش داد!

قیمت ساینا S سایپا برای پنجمین بار از مرداد ماه سال جاری تاکنون افزایش یافت. این محصول گروه خودروسازی سایپا که چند ماه قبل قیمتی کمتر از ۲۵۰ میلیون تومان داشت. حالا ۳۰۱ میلیون و ۷۳۹ میلیون تومان قیمت دارد. این قیمت ۶ میلیون و ۹۸ هزار تومان گرانتر از قیمت دهم مهر ماه است.

 

آپشن‌های ناچیز اضافه شده، ۵۰ میلیون تومان می‌ارزد؟

تجمع متقاضیان ساینا اس با این هدف انجام شد. مشتریان این خودرو به دنبال دلیل افزایش قیمت‌های پی‌در‌پی ساینا اس هستند. مشتریان این خودرو در پویشی که به این منظور صورت گرفت عنوان کردند. اگر دلیل این افزایش قیمت مصوبه شورای رقابت است. از شورای رقابت می‌خواهیم دلیل این افزایش قیمت‌ توسط سایپا را برای مردم شفاف‌سازی کند.

 

در غیر این صورت شرکت سایپا پاسخگو باشد. این افزایش قیمت برای چیست. آیا آپشن‌های ناچیز اضافه شده، واقعا ۵۰ میلیون تومان می‌ارزد یا خیر؟

جهان صنعت

برچسب: سایپا ، قیمت خودرو ، ساینا ، قیمت ساینا ، ساینا اس



https://jahaneghtesad.com/direct/8107


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |