جمعه 14 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 14785 11:15 1403/02/02
رییس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد:

از فولاد خوزستان تمام قد حمایت می‌کنیم

دسته‌بندی: صنعت و معدن
رییس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد:

از فولاد خوزستان تمام قد حمایت می‌کنیم

دسته‌بندی: صنعت و معدن

رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) پس از اعلام تحریم­ های جدید علیه شرکت فولاد خوزستان گفت: با همراهی شر­کت ­های معدنی و صنایع معدنی از شرکت فولاد خوزستان حمایت می‌کنیم.

محمدرضا موثقی­ نیا در پیامی با اعلام حمایت خود از شرکت فولاد خوزستان افزود: بیش از چهار دهه، ایران در شرایط تحریم‌های ظالمانه غرب و استکبار قرار دارد و از تهدید تحریم­ ها، فرصت­ های بی­شماری برای ایران اسلامی ایجاد شده است.

 

وی با بیان اینکه، رژیم کودک ­کُش و آپارتاید اسرائیل پس از ناکام ماندن در پاسخ به حمله پهپادی و موشکی ایران اسلامی، دست به اقدامات مذبوحانه زده و هم‌ پیمانان اروپایی و آمریکایی با تحریک این رژیم جعلی، دست به تحریم شرکت فولاد خوزستان زده‌اند، گفت: بدینوسیله اعلام می­ داریم خشم دشمن از عملکرد موفق شرکت­ های فولادی باعث افتخار ماست و همان‌گونه که شرکت فولاد خوزستان در گذشته همواره در کنار سازمان ایمیدرو بوده است، ما نیز شرکت فولاد خوزستان را تنها نگذاشته و این شرکت را بیش از پیش حمایت خواهیم کرد.

برچسب: ایمیدرو ، شرکت فولاد خوزستان ، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ، محمدرضا موثقی­ نیا ، حریم‌های ظالمانه غرب و استکبار



https://jahaneghtesad.com/direct/14785


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |