یکشنبه 09 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 2588 12:06 1402/02/29
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان :

آغاز مسابقات ملی مهارت رشته طراحی فضای سبز از ۲۷ لغایت ۳۰ اردیبهشت در اصفهان ۱۴۰۲

دسته‌بندی: استان‌ها ، بیزنس
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان :

آغاز مسابقات ملی مهارت رشته طراحی فضای سبز از ۲۷ لغایت ۳۰ اردیبهشت در اصفهان ۱۴۰۲

دسته‌بندی: استان‌ها ، بیزنس

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، آرش اخوان طبسی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان از برگزاری بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت طراحی فضای سبز با همکاری شهرداری اصفهان، سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان و شرکت راه گسترش نامدار از تاریخ 27 لغایت 30 اردیبهشت ماه سال جاری در محل پارک صفه اصفهان برگزار می گردد.

گفتنی است، رضا راز معاون دفتر مسابقات ملي و بين المللي مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ضن حضور در اصفهان از روند اجرای بیستمین مسابقات ملی مهارت رشته طراحی فضای سبز بازدید کرد.

اخوان طبسي افزود: در این دوره از مسابقات  12 رقابت کننده از استان های اصفهان، قم، گیلان، خراسان رضوی، ایلام و فارس به صورت تیمی 2 نفره به رقابت می پردازند و نفرات برتر این دوره از مسابقات به اردوی جهانی راه پیدا خواهند کرد.

اخوان طبسي بيان داشت: نظر به جایگاه مهارت آموزی در برنامه های توسعه اشتغال و نقش موثر در کاهش نرخ بیکاری و باهدف بالا بردن سطح مهارت در جامعه همه ساله مسابقات ملی مهارت در سه سطح شهرستان ، استان و کشور برگزار می گردد و برترینهای ملی دو سالانه در مسابقات جهانی با حضور قریب 77 کشور به رقابت می پردازند.

وي افزود: در این راستا اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از سال 1392 تا کنون بصورت فعال در مسابقات حضور داشته و موفقیت های چشمگیری را حاصل نموده است .

لازم به ذكر است: اين مسابقات با هدف ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در کشور، جلب نظر بنگاه­هاي اقتصادي، صنايع و صنوف در ارتقاء مهارت شاغلان و توسعه مشاركت صنايع و صنوف با بخش هاي آموزشي، ايجاد فرصتي مناسب جهت تبادل فني و تجارب حرفه­اي بين شاغلان و بنگاه­های اقتصادی، شناسايي كمبودهاي موجود در آموزش­هاي فني و حرفه­اي براي شاغلان و برنامه­ريزي براي رفع آنها، به­ هنگام سازي دانش و توانايي شاغلان و همچنين شناسايي نخبگان و استادكاران مهارتي و در نتيجه رونق توليد برگزار می گردد.

گفتني است: علاقه مندان مي توانند از تاريخ مذكور از ساعت 9 الي 12  ،  14 الي 16 از سايت برگزاري اين دوره از مسابقات بازديد به عمل آورند.

 

برچسب: جهان اقتصاد ، صنایع ، مسابقات ملی ، اخبار روز ، مهارت آموزی ، بنگاه اقتصاد ، صنوف ، آموزش فنی



https://jahaneghtesad.com/direct/2588


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |