جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 111938 13:33 1399/06/19
پست ۲۳۰ کیلوولت اردبیل افتتاح شد

پست ۲۳۰ کیلوولت اردبیل افتتاح شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
پست ۲۳۰ کیلوولت اردبیل افتتاح شد

پست ۲۳۰ کیلوولت اردبیل افتتاح شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

در مراسمی که با حضور مدیرعامل شرکت توانیر ،  مدیر عامل برق منطقه ای آذربایجان استاندار اردبیل و برخی از مدیران و مسئولان کشوری و استانی  برگزار شد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهار داشت : همزمان با چهار استان کشور و در هفته هجدهم پویش # الف _ب _ ایران طرح های برق رسانی استان  اردبیل در دولت تدبیر و امید همزمان با سال جهش تولید بهره برداری می شود‌.
حسین قدیمی خاطرنشان ‌کرد : احداث پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت  آرتا  و خطوط ارتباطی آن از سال ۹۳ در اولویت برنامه های شرکت برق منطقه ای آذربایجان قرار گرفت و با تامین بخش عمده منابع مالی این پروژه از محل فاینانس بانک توسعه اسلامی بالغ بر ۱۱ میلیون یورو و بخشی از منابع داخلی شرکت عملیات اجرایی پروژه در سال ۹۴ عملا شروع شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: با تامین تجهیزات و اجرای عملیات ساختمانی و نصب و راه اندازی و پروژه  امروز به بهره برداری می رسد .
این مسئول استانی اهداف پروژه را افزایش قابلیت اطمینان شبکه نیرورسانی مرکز استان، کاهش خاموشی های منطقه، ایجاد زیرساخت به منظور پاسخگویی به متقاضیان  جدید صنعتی و کشاورزی منطقه و کاهش تلفات شبکه فوق توزیع و توزیع منطقه اعلام کرد .



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |