جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 169975 19:42 1400/11/01
پرچم جمهوری اسلامی نماد ارزش های اسلامی است / شور و نشاط همراه با معنویت لازمه پیشرفت جامعه است

پرچم جمهوری اسلامی نماد ارزش های اسلامی است / شور و نشاط همراه با معنویت لازمه پیشرفت جامعه است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
پرچم جمهوری اسلامی نماد ارزش های اسلامی است / شور و نشاط همراه با معنویت لازمه پیشرفت جامعه است

پرچم جمهوری اسلامی نماد ارزش های اسلامی است / شور و نشاط همراه با معنویت لازمه پیشرفت جامعه است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد، وی افزود: شهید سلیمانی با پیروی از آیات قرآن و تبعیت محض از ولایت فقیه به یک مکتب ارزشمند تبدیل شد و مکتب شهید سلیمانی در امتداد نهضت عاشورا است که مهمترین مولفه این مکتب ارزشمند معنویت، ولایت و اخلاص است که حاج قاسم آنها را عملیاتی کرد.

سردار کریمی ادامه داد: شهید سلیمانی زندگی را عاقلانه شروع ، عارفانه ادامه و عاشقانه تمام کرد و حاج قاسم با اخلاص ، توکل بر خدا ، توسل به اهل بیت(ع) و خصوصا حضرت زهرا(س) به این سطح از اقتدار رسید.

وی اضافه کرد: معرفت، اخلاص، هجرت، استقامت، سرعت و سبقت در کنار اطاعت محض از ولایت فقیه از مولفه های مهم موفقیت حاج قاسم سلیمانی است و مهمترین دستاورد مجاهدت های شهید سلیمانی امت سازی برای جهان اسلام است و موفقیت های حاج قاسم در صحنه های مختلف موجب خلق دستاوردهای عظیم برای امت اسلام شد و امروز مکتب شهید سلیمانی مکتبی انسان ساز در تراز اسلام است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: معرفت پیدا کردن ، هجرت کردن از تمام دلبستگی‌ها، داشتن همت بلند و به کارگیری اراده های قوی، استقامت بر روی ارزش ها، معرفت پیدا کردن، سرعت و سبقت برای کسب خوبی ها از لازمه های ادامه مسیر شهدا است که باید مورد توجه ما باشد.

وی تأکید کرد: شهدا رضایت الهی و ارزش های اسلامی را انتخاب کردند و عزت و سربلندی ملت ایران و امت اسلامی را رقم زدند و با خواندن دو رکعت نماز عشق به معبود خود رسیدند و امروز هم ما با تاسی از آنها باید در مسیر آنها باشیم.

سردار کریمی با بیان اینکه شور و نشاط لازمه پیشرفت جامعه است ولی آنچیزی که مهم است شور و نشاط باید همراه با معنویت باشد ،گفت: امروز ما با ارزش های الهی می توانیم به کمال و سعادت برسیم و لذا در گام دوم انقلاب باید ارزش های اسلامی در همه بخش های کشور طنین انداز شود.

وی افزود: در اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی ارزش های اسلامی باید مورد توجه باشد چراکه حاکم شدن ارزش های اسلامی در برنامه ها موجب رشد و حرکت شتابنده جامعه به سمت پیشرفت خواهد شد و جوانان باید در این مسیر پیشگام باشند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه غیرت دینی عامل نجات کشور در بحران ها و کسب توفیقات بزرگ بوده ، گفت: ملت ایران با غیرت دینی در طول انقلاب اسلامی به بزرگترین پیشرفت ها دست پیدا کرده و بزرگترین صحنه عملیاتی شدن غیرت دینی ملت، دفاع مقدس بود و امروز غیرت دینی باید در همه امورات و برنامه های ما نمود داشته باشد و این مسئله مطالبه مهم مقام معظم رهبری است.

وی افزود: مهمترین مولفه وصیت نامه شهدا توجه به ارزش های الهی و عمل به رهنمودهای ولایت است و این رمز موفقیت ملت ایران در همه صحنه های مختلف است و آنچیزی که توانسته ملت ایران را در برابر زورگویی های جبهه استکبار و حامیان آنها پیروز کند ارزش های الهی و عمل به رهنمودهای ولایت است که باید مورد توجه ما باشد.

سردار کریمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و سربلندی است، گفت: آنچیزی که حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی را در همه صحنه ها پیروز کرده معنویت مبتنی بر مکتب اسلام ناب محمدی است و لذا معنویت باید در تمام بخش های کشور حاکم باشد.

وی خاطر نشان کرد: پرچم جمهوری اسلامی نماد ارزش های اسلامی است و هزاران شهید عزیز خون پاک خود را برای برافراشته نگه داشتن پرچم ایران اسلامی دادند و لذا امروز همه باید از این نماد به خوبی پاسداری کنیم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |