شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 144865 12:26 1400/03/25
طرح فاضلاب شهر بافق با حضور وزیر نیرو افتتاح شد

طرح فاضلاب شهر بافق با حضور وزیر نیرو افتتاح شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
طرح فاضلاب شهر بافق با حضور وزیر نیرو افتتاح شد

طرح فاضلاب شهر بافق با حضور وزیر نیرو افتتاح شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایسنا، نادر محمدباقری مدیر طرح فاضلاب شهری شرکت سنگ آهن مرکزی در حاشیه این مراسم با اشاره به آغاز این طرح در سال ۹۲، گفت: طول لوله‌گذاری ۱۸۵ کیلومتر است که تاکنون ۱۲۰ کیلومتر آن انجام گرفته است.

وی با بیان این که این طرح در شهر بافق در دو ناحیه (الف) و (ب) انجام می گیرد، افزود: کار در ناحیه ب تمام شده و در ناحیه الف با دو پیمانکار قرارداد بسته شد که یکی از آنان مشغول به کار است و دیگری طی ۱۰ روز آینده کار را آغاز خواهد کرد.

محمدباقری مجموع انشعابات در دو ناحیه را ۱۵ هزار انشعاب عنوان کرد و گفت: قرارداد سه هزار انشعاب در دی ماه سال گذشته منعقد شد که در حال انجام است و بیش از ۱۳۰۰ انشعاب بیرون منازل اجرا و حدود ۲۴۵ انشعاب داخل منازل وصل شده است.

وی با توجه به اتصال مجموعه هتل نیکان و مسکن مهر به شبکه فاضلاب شهری در سال گذشته، گفت: طی قولی که در ۲۲ بهمن فاضلاب شهری به تصفیه‌خانه خواهد رسید، این اتفاق در ۱۸ بهمن انجام گرفت.

مدیر طرح فاضلاب شهری بافق با اعلام قرارداد سه هزار انشعاب دیگر که به مناقصه رفته است و طی چند روز آینده آماده کار خواهد بود، بیان کرد: از ۲۲ بهمن پارسال آماده بهره‌برداری از فاز اول طرح فاضلاب شهری بودیم.

وی با بیان این که آب به صورت آزمایشی تصفیه می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح تصفیه‌خانه پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصد دارد و رو به اتمام است و تنها محوطه‌سازی آن باقی مانده که انجام می گیرد.

محمدباقری افق طرح در مرحله اولیه را ۹۰ لیتر در ثانیه عنوان کرد که با وصل کامل انشعابات در آینده به ۱۲۰ لیتر بر ثانیه خواهد رسید.

به گفته‌ی وی، مجموع پیشرفت طرح بیش از ۸۰ درصد است و تا پایان سال آینده تمام انشعابات تکمیل خواهد شد.

وی اظهار کرد: اکنون اجرای انشعاب در مجموعه سرای رحمت انجام می‌گیرد که طی چند روز آینده وصل خواهد شد.

مدیر فاضلاب شهری از شهروندان بافقی خواست دغدغه‌ای در خصوص وصل انشعاب نداشته باشند و در این باره بیان کرد: با نگاه مثبت مدیرعامل شرکت سنگ آهن و ما به عنوان مجری طرح، برنامه‌ریزی برای اتصال تمامی منازل در شهرستان و حتی ادارات به شبکه فاضلاب شهری را داریم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |