جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 13128 13:26 1394/03/16
اخبار کوتاه امورزیربنایی ۱۷ خرداد

اخبار کوتاه امورزیربنایی ۱۷ خرداد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امورزیربنایی ۱۷ خرداد

اخبار کوتاه امورزیربنایی ۱۷ خرداد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

آغاز حراج دوباره شماره‌های رند همراه اول

مهدی غیناقی، مدیرکل فروش همراه اول در گفتگو با فارس، از آغاز مجدد فروش شماره‌های رند و مناسب خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند به صورت اینترنتی از حراج شماره‌ها آگاه شوند و برای خرید اقدام کنند. شماره‌ها طبق قیمت پایه کارشناسی نرخ گذاری و در حراج کشف قیمت می‌شود.

معرفی پروژه های بزرگ صنعت گاز به سرمایه گذاران اروپایی

پروژه های بزرگ صنعت گاز ایران همزمان با مذاکرات با شرکت های بزرگ نفتی به سرمایه گذاران اروپایی معرفی شدند.مدیران عامل ١۵ شرکت بزرگ فرانسه در حاشیه کنفرانس جهانی گاز و جلسه با اتحادیه کارفرمایان فرانسه (MEDEF) برای زمینه سازی جهت حضور در صنعت گاز ایران به صورت مستقیم با هیات ایرانی مذاکراتی را انجام دادند.حمیدرضا عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران می گوید: این شرکت ها آمادگی خود برای حضور، سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه های مختلف اعلام کردند.

بهبود قیمت نفت با تعهد به توافقات اوپک

نماینده سابق ایران در اوپک خاطرنشان کرد: طی ماه‌های گذشته شاهد بودیم که ماموریت عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس جلوگیری از افزایش قیمت نفت بوده است. محمدعلی خطیبی طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در صورتی که اعضای اوپک به ۳۰ میلیون بشکه‌ای که بر سر آن توافق کرده‌اند پایبند باشند قیمت‌ها در نیمه دوم سال بهبود خواهد یافت و حتی به بالای ۷۰دلار نیز می‌رسد.

پالایش محتوا توسط سازمان تبلیغات اسلامی برای همراه اول

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: همراه اول فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه سخت‌افزار دارد اما در کنار آن بخش عمده، موضوع محتوا است و تولید محتوا برای کاربران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، لذا مدتی است که سازمان با همراه اول در زمینه تولید و پالایش محتوا همکاری می‌کند و محتوایی که سازمان تولید می‌کند در کنار خدماتی که همراه اول ارائه می‌دهد در خدمت کاربران قرار می‌گیرد.

پیشرفت ۹۹ درصدی ۲ فاز پارس جنوبی

فازهای ١۵ و ١۶ پارس جنوبی در آستانه راه اندازی کامل قرار دارند به طوری که با راه اندازی واحدهای تکمیلی تا آخر خردادماه، به صورت ١٠٠ درصد آماده افتتاح خواهد شد. به گزارش ایرنا، حسن درگاهی معاون بخش نفت و گاز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، با بیان اینکه پروژه هم اینک از پیشرفت ٩٩ درصدی برخوردار است، خاطرنشان کرد: بخش های تکمیلی شامل مایع سازی گاز و استحصال گوگرد از گاز ترش است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |