جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 20468 18:11 1394/09/15
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۶ آذر

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۶ آذر

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۶ آذر

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۶ آذر

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

نمایشگاه های اتومبیل در مسیر تعطیلی

رییس اتحادیه نمایشگاههای اتومبیل با بیان این‌که درحال حاضر صنف ما در رکود به سر می‌برد، تاکید کرد: همین موضوع موجب شده تعدادی از نمایشگاه‌ها تعطیل شده و یا عده‌ای نیز از این شغل کناره‌گیری کنند، این در حالی است که هم چنان باید مالیات های گزاف بپردازند.غلامحسین قاسمیان در گفت‌وگو با ایسنا مشکلات مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده را از مهم ترین معضلاتی دانست که این صنف را با مشکل مواجه کرده است.  

۷ کشور خواهان سرمایه گذاری در صنعت مس ایران

با گشایش‌های ایجاد شده در شرایط سیاسی کشور، تعداد زیادی از شرکت های بین المللی تمایل خود را برای سرمایه گذاری و مشارکت در فعالیتهای اکتشافی و معدنی شرکت مس اعلام کرده اند. احمد مرادعلیزاده مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اعلام این خبراظهار داشت: جلسات و بازدیدهای متعددی در این راستا صورت گرفته است که از میان آنها می‌توان به شرکتهای مشاور بین‌المللی از کشورهای ژاپن، آفریقای جنوبی، استرالیا، قزاقستان، گرجستان، انگلستان و لهستان اشاره کرد که موارد پیشنهادی در دست بررسی و ارزیابی است.  

دولت به دنبال ساختارهایی برای رفع مشکلات صنایع باشد

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه همچنان معضل صنایع، تامین نقدینگی است، گفت: دولت باید به دنبال ساختارهایی برای رفع مشکلات و معضلات بخش صنعت باشد. غلامرضا سلیمانی، اظهار کرد: همچنین امیدواریم پس از تحریم شرایط بین‌المللی نیز بهبود پیدا کند و شرایط صنایع نیز بهبود یابد.  

برند جدید پژو سیتروئن بدون مشارکت تولیدی وارد ایران می شود

مدیر بازاریابی و فروش شرکت DS از آغاز واردات محصولات این شرکت به ایران خبر داد. آرنو ریبو در بازدید خبرنگاران ایرانی از این شرکت در فرانسه اظهار کرد: گروه پژو - سیتروئن بعد از دو برند پژو و سیتروئن، برند دی‌اس را به عنوان برند محصولات لوکس خود ر‌اه‌اندازی کرده است.مدیر بازاریابی و فروش شرکت دی‌اس ادامه داد: فعالیت مرکز فروش این شرکت به زودی در ایران آغاز می‌شود و چهار مدل خودروی دی‌اس ۴، دی‌اس ۴ cross back، دی‌اس ۵ اس ال و دی‌اس ۶ در ایران عرضه خواهد شد.وی درباره راه‌اندازی خطوط تولید درایران، اظهار کرد: ما درمرحله اول تنها به دنبال صادرات محصولات خود به ایران هستیم و فعلا برنامه‌ای برای راه‌اندازی خط تولید نداریم.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |