چهارشنبه 19 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 28322 17:10 1394/12/14
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۵ اسفند

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۵ اسفند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۵ اسفند

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۵ اسفند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

استقبال سایپا از حضور و استقرار بازرسان سازمان بازرسی

در پی انتشار اخباری در رسانه ها مبنی بر استقرار تیمی از بازرسان سازمان بازرسی کل کشور طی ۴ روز آتی در شرکت سایپا و بررسی ایفای تعهدات شرکت خودروسازی سایپا در نحوه فروش محصولات موضوع طرح ویژه دهه فجر،گروه خودروسازی سایپا از حضور و استقرار بازرسان سازمان بازرسی دراین شرکت استقبال کرد .در این گزارش تاکید شده ایجاد فرصت بازرسی توسط نیروهای زبده سازمان بازرسی انشا ا... نهایتا"منجر به رفع هر گونه شائبه و اطمینان خاطر در خصوص طرح فروش ویژه دهه فجر خواهد شد. برهمین اساس بصورت شفاف و سریع دراین فرصت ۴ روزه کلیه اطلاعات مورد نظر دراختیار بازرسان محترم مستقر در شرکت قرار خواهد گرفت و از نظرات ارشادی و هدایتی این عزیزان نهایت بهره را خواهیم برد . قطعا" تعامل و همکاری و نظارت و اصلاح امور از برکات اینگونه اقدامات است.  

زمستان بی‌حقوق بازنشستگان فولاد

درپی عدم پرداخت مستمری بازنشستگان صنعت و معدن فولاد در دو ماهه زمستان امسال، نماینده کانون‌های بازنشستگان این بخش تصریح کرد که بازنشستگان فولاد سال‌ها در این شغل سخت کار کرده‌اند و در خصوص دریافت به موقع حقوق، مزایا و عیدی هیچ تفاوتی با مدیران دولتی ندارند.مجتبی احمدی درگفت‌وگو با ایسنا، درباره علت تجمع اعتراضی روزپنجشنبه بازنشستگان ذوب آهن در برابر استانداری اصفهان، اظهار کرد: حقوق دی و بهمن ماه این قشر تا این لحظه پرداخت نشده است؛ هرچند درهفته گذشته عیدی آنان توسط صندوق بازنشستگی فولاد واریز شد.  

خودروی ارزان دردنیا تولید نمی شود که وارد کنیم!

در حالیکه برخی کارشناسان از تصمیم صورت گرفته مبنی بر تثبیت تعرفه واردات خودرو در سال آینده انتقاد کرده و خواستار کاهش تعرفه هستند، مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت معتقد است که تعرفه فعلی مناسب است.امیرحسین قناتی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این‌که کارشناسان خواستار کاهش تعرفه واردات خودرو برای ورود خودروهای ارزان‌ قیمت به کشور و تامین حقوق مصرف‌کنندگان شده‌اند اظهار کرد: در حال حاضر تعرفه ۴۰ درصد است و در حوزه خودروهای ارزان‌ قیمت مشکلی نداریم. از آن سو نیز در دنیا خودروی هفت هزار دلاری (ارزان قیمت) تولید نمی‌شود که بخواهد وارد ایران شود.وی با بیان این‌که تعرفه تنها برای حمایت از تولید داخل نیست، خاطرنشان کرد: تعرفه ابزار کنترل بازار است. نباید بازار را به راحتی در اختیار دیگران قرار داد و اگر بازار در اختیار دیگران قرار می‌گیرد، در قبال آن باید سود و ارزش افزوده‌ای برای کشور ایجاد شود.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |