چهارشنبه 19 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 54024 19:05 1395/11/22
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۳ بهمن ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۳ بهمن ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۳ بهمن ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۳ بهمن ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

قطع کامل ۸۰درصد سیم‌کارتهای بی‌هویت

سخنگوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از قطع کامل بالغ بر ۸۰ درصد سیم کارتهایی که اطلاعات هویتی شان تکمیل نبوده و با وجود اخطار، نسبت به تکمیل مدارکشان اقدام نکرده اند، خبر داد.جهانگیر اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اتمام فرآیند پروژه ساماندهی سیم کارتهای موبایل در شبکه تلفن همراه کشور، اظهار داشت: درآغاز اجرای طرح که از حدود دوسال قبل آغاز شد، پرونده بالغ بر ۳۰ میلیون سیم کارت در بانک اطلاعاتی اپراتورهای موبایل، ناقص بود که با اقدامات انجام شده تا اول دی ماه امسال این تعداد به ۶ میلیون سیم کارت کاهش یافت.وی گفت: پس از ضرب الاجل اعلام شده از سوی وزارت ارتباطات به مالکان سیم کارتهایی که نسبت به رفع مغایرت خطوط خود اقدام نکرده بودند، از ابتدای دی ماه امسال مالکیت بالغ بر ۳.۵ میلیون سیم کارت تعیین تکلیف شد.  

نیروگاه‌های برق ایران CNG سوز می‌شوند

یک مقام مسئول با تشریح جزئیات طرح گازرسانی به برخی از نیروگاه‌های برق ایران به روش CNG، گفت: اجرای اولین طرح گازرسانی نیروگاه‌ها به روش CNG آغاز شده است.سعید مومنی در گفتگو با مهر در تشریح جزئیات طرح گازرسانی به برخی از نیروگاه‌های برق ایران به روش CNG، گفت: اجرای اولین طرح گازرسانی به نیروگاه‌ها به روش CNG در نیروگاه برق چابهار آغاز شده است.مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اعلام اینکه با اجرای پروژه گازرسانی به نیروگاه چابهار از طریق CNG بدون ساخت خطوط لوله به طور متوسط روزانه ۲ تا ۲.۵ میلیون مترمکعب گاز طبیعی تحویل این واحد نیروگاهی در جنوب شرق ایران خواهد شد.  

صدور ۶۸۷ هزار سند اعیانی برای واحدهای مسکن مهر

آمار سازمان ملی زمین و مسکن حاکی از آن است که تاکنون برای ۶۸۷ هزار و ۳۰۷ واحد مسکن مهر سند اعیانی صادر شده است. ساخت حدود ۶۰ درصد واحدهای مسکن مهر بر عهده سازمان ملی زمین و مسکن است. به عبارت دیگر از حدود ۲٫۲ میلیون واحد مسکن مهر کل کشور حدود ۱٫۳ میلیون واحد را سازمان ملی زمین و مسکن می‌سازد.سه‌شنبه‌ای که گذشت معاون وزیر راه و شهرسازی درباره پروژه‌‌های مسکن مهر گفته بود:« یک میلیون و ۲۱۱ هزار و ۳۶۱ واحد این طرح عقد قرارداد شده که پیشرفت فیزیکی آنها ۹۴ درصد است. تاکنون ۹۲۵ هزار و ۷۸۰ واحد تاکنون افتتاح شده است و ۴۵ هزار و ۳۶۰ آماده افتتاح است.حدود ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده است و فکر می‌کنم سال آینده پرونده این طرح بسته می‌شود.»  


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |