جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 53814 17:51 1395/11/19
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۰ بهمن ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۰ بهمن ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۰ بهمن ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۰ بهمن ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

نصب ۶۵۰ دستگاه کنترل‌گر بارهای غیرمجاز در جاده های کشور

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اعلام فراخوان نصب ۶۵۰ دستگاه WIM (توزین در حین حرکت برای کنترل و نظارت بر تردد بارهای غیرمجاز در کشور) خبر داد.به گزارش مهر، داود کشاورزیان افزود: در حال حاضر حدود ۱۹۲۰ دستگاه تردد شمار، بیش از ۱۳۸۰ دوربین نظارت، بیش از ۸۸۰ دوربین ثبت سرعت، ۳۰ دستگاه توزیع در حین حرکت (WIM) و ۵۰ سامانه بلوتوث اعلام زمان سفر در شبکه راه‌های کشور فعال هستند.کشاورزیان ادامه داد: براساس سیاست وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سامانه گویای ۱۴۱ برای پاسخگویی به مسافران درباره وضعیت راه‌ها، مسدود یا نبودن جاده‌ها و ... راه‌اندازی شده و پاسخگوی سوالات مردم است.  

دولت‌های آینده هم باید تاوان مسکن مهر را پس بدهند

یک کارشناس مسکن گفت: متاسفانه ضربه‌ای که دولت‌های نهم و دهم به سیستم اقتصادی کشور زد تا چهار پنج دولت بعد از آن باید تاوان پس بدهند و می‌توان گفت از مسکن مهر بوی خدمت نمی‌آید.سلمان خادم‌المله در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آن‌چه مسلم است این‌که دولت و سیاست‌گذار باید برای تامین مسکن دهک‌های پایین جامعه به فکر باشد ولی متاسفانه مسکن مهر به دلیل این‌که یک طرح هیجانی و برنامه‌ریزی نشده بود نتوانست به اهداف اولیه خود برسد.وی افزود: ایده‌ اولیه‌ مسکن مهر خوب بود. بنا داشتند یک تعداد واحد مسکونی محدود برای کسانی که جزو دهک‌های اولیه اقتصادی جامعه هستند احداث کنند ولی این ایده با سیاست‌های پوپولیستی دولت قبل گره خورد. به همین دلیل تعداد واحدهایی که قرار بود ساخته شود را صدها برابر طرح اولیه در نظر گرفتند.  

بهره‌برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی ماهشهر و بهبهان

واحدهای گاز نیروگاه سیکل ترکیبی ماهشهر و نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در خوزستان به بهره برداری رسید.به گزارش ایرنا، واحد گاز نیروگاه سیکل ترکیبی ماهشهر شامل چهار واحد با ظرفیت هر یک ۱۶۲ مگاوات و با سرمایه گذاری ۱۲۸ میلیون یورو و سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد.راه اندازی این واحدها برای یک هزار و ۲۰۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است.همچنین دو واحد گاز نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان با ظرفیت هر کدام ۱۶۶ مگاوات با حضور معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.راه اندازی این واحدها موجب اشتغالزایی برای ۶۷ نفر به شکل مستقیم و ۱۲۰ نفر به صورت غیر مستقیم شده است.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |