مدیرعامل فولاد هرمزگان درسومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم خبر داد:

عبور از ظرفیت اسمی در سال گذشته

در سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم که در فولاد هرمزگان و با حضور ریاست انجمن فولاد کشور و اعضای هیئت‌مدیره فولاد هرمزگان برگزار شد، عطاالله معروفخانی گفت

شناسه خبر: 12024
عبور از ظرفیت اسمی در سال گذشته

به گزارش پایگاه خبری جهان اقتصاد، «عطاالله معروفخانی»، مدیرعامل فولاد هرمزگان در آغاز سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم گفت:با وجود آنکه فولاد هرمزگان در شش‌ماهه ابتدای سال با مشکل برق و در شش ماه دوم با مشکل گاز مواجه بود اما درسال گذشته از ظرفیت اسمی عبور کرده و ۳۲ رکورد را به ثبت رسانده است باید توجه داشت افتخاراتی که برای فولاد هرمزگان ثبت شده مرهون تلاش‌های کارکنان و کارگران فولاد هرمزگان است.

معروفخانی در ادامه افزود: در سال جاری ۲۸ رکورد در همه حوزه‌های تولیدی و درآمدی درفولاد هرمزگان به ثبت رسیده که این رکوردها حاصل برگزاری کنفرانس های علمی همچون کنفرانس ریخته‌گری است که سبب هم‌افزایی خواهد شد تا از جدید‌ترین پیشرفت‌های دنیا در حوزه فولاد بهره‌مند باشیم.

وی افزود: همچنین با توجه به تلاش‌های نخبگان انتظار داریم با برنامه‌ریزی در این کنفرانس جمع‌بندی خوبی داشته باشیم.

به گفته مدیرعامل فولاد هرمزگان با استفاده از این هم‌افزایی و ارتباط‌هایی که ایجاد می‌شود و مقالات و کارگاه‌هایی که برگزار می‌شود از آخرین تکنولوژی روز دنیا مطلع و برخوردار خواهیم شد.

معروفخانی در ادامه اظهار داشت: پیشرو بودن فولاد هرمزگان در همه حوزه‌ها به دلیل دومین کنفرانس ریخته‌گری دو سال پیش است. ثبت رکوردها متوالی نیز حاصل استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا است. امروز اگر پروژه مگامدول بالای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد به این دلیل است که از تکنولوژی های روز دنیا استفاده ‌شده است و سعی شده در این پروژه صرفه‌جویی و ذخیره انرژی صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: مقدمات تولید فولاد سبز در فولاد هرمزگان در حال انجام است. در این حوزه فولاد هرمزگان قدم‌های خوبی برداشته است.

به گفته معروفخانی انتظار از کنفرانس سوم با توجه به ارائه ۱۱۰ مقاله و استقبال فولادسازان کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، موفقیت بیش از دو کنفرانس گذشته خواهد بود.

وی تأکید کرد: با توجه به تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران فولاد هرمزگان روشن است که مرجع فنّاوری‌های روز دنیا خواهیم شد. ضمن آنکه در حال حاضر در فولاد هرمزگان با کیفیت‌ترین اسلب (تختال) تولید شده و به اروپا صادرات می شود که همه این ها نتیجه برگزاری و بهره‌گیری از علم روز دنیا است.

به گفته مدیرعامل فولاد هرمزگان حاصل این کنفرانس برای صنعت کشور مفید ف خواهد بود تا از آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی روز دنیا بهره‌مند باشیم و برای توسعه از آن استفاده کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار