مدیر عامل هلدینگ صنعتی و معدنی زرین:

بدون هوشمندسازی معادن از دنیا عقب می افتیم

مدیر عامل هلدینگ صنعتی و معدنی زرین در همایش و نمایشگاه معدن کاری دیجیتال گفت بدون هوشمندسازی معادن از دنیا عقب می افتیم. چاره ای جز پذیرفتن زندگی دیجیتال نداریم.

شناسه خبر: 7138
بدون هوشمندسازی معادن از دنیا عقب می افتیم

ابراهیم جمیلی مدیر عامل هلدینگ صنعتی و معدنی زرین در همایش و نمایشگاه معدن کاری دیجیتال گفت اگر هوشمندسازی معادن اتفاق نیفتد از دنیا عقب خواهیم افتاد. باید بدانیم چه آینده ای برای صنایع معدنی داریم و قیمت تمام شده ما نسبت به رقبا و رفقا چگونه است. اگر هوشمندسازی معادن صورت نگیرد از دنیا عقب می افتیم. در ایران دولت و همه به فکر سود خودشانند. فعالان عرصه معدن باید با هم همکاری کنند. راهی به جز این کار وجود ندارد.

وی در ادامه افزود زندگی دیجیتال سرآغازی در زندگی انسان است. در حوزه معدن و صنایع معدنی هم چاره ای جز پذیرش اقتصاد دیجیتال نداریم. در بخش صنعت باید نقشه هوشمندسازی را خودمان تهیه کنیم و ارائه دهیم. باید به صورت دقیق چالش های پیش روی هوشمندسازی در معدن را بررسی کنیم.

جمیلی در ادامه گفت هوشمندسازی یک کار صرفا فنی نیست. باید ابعاد انسانی آن هم مد نظر قرار بگیرد. باید به تفکر هوشمندسازی توجه کرد. در دوران کرونا نقش هوشمندسازی کامل دیده شد. بعید نیست دوباره مشکلات کرونا گریبانگیر ما شود. شرکت ها و افرادی که از قبل کرونا برای هوشمندسازی برنامه ریزی کرده بودند، به پیشرفت های عجیب دست یافتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار