حضور فعال شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در سمپوزیوم فولاد ۴۰۳

بیست‌وششمین سمپوزیوم بین‌المللی فولاد با حضور فعال شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از اول آبان ماه در جزیره کیش آغاز شده است.

شناسه خبر: 175554
حضور فعال شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در سمپوزیوم فولاد ۴۰۳
به گزارش پایگاه خبری" جهان اقتصاد " به نقل از  مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق‌‌‌؛ در روز دوم نمایشگاه، این رویداد میزبان علی ربیعی دستیار اجتماعی رییس جمهور و حسین علایی سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد بود که از غرفه شرکت سنگ آهن نیز بازدید داشتند.
 
این رویداد با برگزاری همایش‌ها و نشست‌هایی در زمینه‌های مختلف از جمله فولاد سبز، بازیافت پسماند و نوآوری در چرخه تولید فولاد همراه است.
 
در این سمپوزیوم، مدیران و کارشناسان شرکت ها، به ارائه مقالات و پژوهش‌ها و حضور در پنل‌های تخصصی صنعت فولاد می‌پردازند و فرصت تعامل با اساتید، صاحب نظران و فعالان این حوزه را دارند.
 
نمایشگاه این رویداد ملی نیز با هدف فراهم آوردن زمینه‌ای برای ارتباط بهتر میان فعالان صنعت فولاد کشور و ارائه آخرین دستاورد‌های شرکت‌های زنجیره تولید فولاد برگزار شده که شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با برپایی غرفه ای در این نمایشگاه مشارکت و حضوری فعال دارد.
 
بیــست و ششمین همــایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور در تاریخ ۱ الی ۳ آبان ماه ۱۴۰۳ تحت عنوان سمپوزیوم فولاد ۴۰۳ توسط انجمن آهن و فولاد ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شده است.
 

 

 
 

 
 

 
ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار