تاثیر عمیق افزایش همدلی و هم اندیشی، در تولید پایدار شرکت آلومینای ایران

رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت آلومینای ایران گفت: دستاوردها و موفقیت های مجتمع آلومینای ایران، حاصل مدیریت صحیح منابع، تدوین استراتژی و اهداف توسعه ای، هم اندیشی و همدلی تمام پرسنل است.

شناسه خبر: 175493
تاثیر عمیق افزایش همدلی و هم اندیشی، در تولید پایدار شرکت آلومینای ایران

به گزارش جهان اقتصاد  از روابط عمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران؛ دکتر حمیدرضا بادکوبه در جلسه هم اندیشی با سرپرستان واحدهای ستادی شرکت آلومینای ایران، ضمن قدردانی از زحمات تمام نیروهای ستادی که به طور غیر مستقیم پشتیبان تولید هستند، افزود: وجود نیرو های توانمند در این حوزه برای ادامه روند توسعه شرکت آلومینا بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه پیشنهادات و راهکارهای کارکنان پرتلاش این شرکت همواره در توسعه و حل مشکلات راهگشا بوده است، اظهارداشت: با وجود وفاق، هم افزایی و تعامل سازنده بین نیروهای ستادی و متخصصان در شرکت آلومینای ایران شاهد افزایش بهره وری، کاهش هزینه های تولید و ارتقای کیفیت محصولات هستیم.

دکتر بادکوبه اضافه کرد: تلاش نیروهای ستادی فضایی را فراهم می کند تا رکورد تولید بعد از سال ها شکسته شود.

وی خاطرنشان کرد: همدلی پرسنل، همواره باعث شده فضای پیش روی شرکت به سوی اهداف کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت پیش رود.

دکتر بادکوبه افزود: شرکت آلومینای ایران مجموعه ای ارزآور است که در حیطه تولید و فروش مواد از جمله آلومینا، شمش و هیدرات فعالیت دارد و درآمد آن مشخص است، ولی خروجی شرکت و هزینه های بالای تولید نیز برای این شرکت وجود دارد که در این راستا بهره وری و مدیریت در برخی از موارد نیازمند توجه ویژه است.

رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت آلومینای ایران تاکید کرد: نگاه اقتصادی و راهبردی با استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند و متخصص و کاهش برون سپاری و افزایش بهره وری سرلوحه اقدامات خواهد بود تا بتوانیم فضا را برای پیشبرد اهداف بیش از پیش فراهم کنیم.

مدیر روابط عمومی شرکت آلومینای ایران نیز در ابتدای این نشست با تقدیر از نگاه و رویکرد مثبت مدیریت شرکت آلومینا در تدوام برگزاری جلسات هم اندیشی در تمام سطوح، گفت:تدوام جلسات هم اندیشی ضمن بیان مسائل فنی و تخصصی سبب ایجاد وفاق، همدلی و اتحاد بین پرسنل در جهت تحقق اهداف شرکت می شود.

آقای پاد افزود: واحدهای ستادی به طور مستقیم در فرآیند تولید حضور ندارند اما نقش حیاتی در پشتیبانی و تسهیل فرآیند تولید و افزایش کیفیت تولید دارند.

وی تصریح کرد: هم اندیشی و گفتمان بین پرسنل حائز اهمیت است و بسیاری از ابهامات را مرتفع و  شناخت و آگاهی بیشتر و بهتر از شرایط و محیط کار را فراهم می کند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار