لزوم نگاه حداکثری به مجموعه بزرگ شرکت آلومینای ایران

دکتر بادکوبه رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت آلومینای ایران به همراه مدیر روابط عمومی و امور اجتماعی شرکت با حجت الاسلام والمسلمین هوشمند نژاد امام جمعه محترم جاجرم در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۱ دیدار و گفتگو نمودند .

شناسه خبر: 175492
لزوم نگاه حداکثری به مجموعه بزرگ شرکت آلومینای ایران

به گزارش جهان اقتصاد از روابط عمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران، حجت الاسلام  هوشمند نژاد امام جمعه محترم جاجرم در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر بادکوبه به عنوان سرپرست شرکت آلومینای ایران، اظهار داشت؛ باید به شرکت آلومینای ایران به عنوان یک مجموعه بزرگ نگاه حداکثری شود.

وی با تاکید بر حضور فعال و مداوم مدیران جهت انجام امورات شرکت، حمایت و پشتیبانی خود را در خصوص فعالیت‌های شرکت و مواردی که نیاز به پیگیری دارد اعلام نمودند.

حجت الاسلام هوشمندنژاد  ابراز امیدواری کرد: کارخانه آلومینا باید مانند یک نگینی در مجموعه‌های آلومینیومی در کشور بدرخشد و در این خصوص آمادگی هرگونه حمایت و پشتیبانی لازم را داریم.

دکتر بادکوبه نیز در این دیدار ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید توضیحاتی از آخرین وضعیت شرکت، فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت، ناترازی‌های موجود و ثبت رکورد تولید هیدرات و همچنین افزایش تولید هیدرات ماهیانه نسبت به مدت مشابه سال قبل مواردی را بیان نمودند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار