دنا و تارا رکورددار شدند؛ پرش ۵ تا ۴۰ میلیونی قیمت خودرو

روز گذشته قیمت خودرو در بازار با افزایش ۵ تا ۴۰ میلیون تومانی همراه بود و خودروهایی مانند دنا پلاس و تارا اتومات وارد کانال‌های قیمتی جدیدی شدند.

شناسه خبر: 174622
دنا و تارا رکورددار شدند؛ پرش ۵ تا ۴۰ میلیونی قیمت خودرو

در روز گذشته، قیمت خودروهای داخلی افزایش چشمگیری داشت که در برخی موارد به ۴۰ میلیون تومان رسید. دنا پلاس ۶ دنده توربو با افزایش ۴۰ میلیونی به ۹۳۰ میلیون تومان و تارا اتومات با افزایش ۲۰ میلیونی به ۹۱۵ میلیون تومان رسیدند. سایر خودروهای ایران خودرو و سایپا نیز تغییرات قیمتی مشابهی را تجربه کردند که نشان‌دهنده نوسانات بالای بازار خودرو است.

تغییرات قیمت خودروهای ایران‌خودرو

در میان خودروهای ایران‌خودرو، دنا پلاس ۶ دنده توربو روز گذشته بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرد. این خودرو با افزایش ۴۰ میلیون تومانی به ۹۳۰ میلیون تومان رسید. همچنین، پژو i207 اتوماتیک TU5P نیز با افزایشی ۳۲ میلیونی، به ۸۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. این در حالی است که هایما S7 پلاس نیز ۲۰ میلیون تومان افزایش داشت و به قیمت یک میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان رسید.

در خصوص تارا V2 اتومات، این خودرو ۲۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به ۹۱۵ میلیون تومان رسید. همچنین، رانا پلاس که بدون تغییر در بازار باقی ماند، ۶۳۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایشی ۵ میلیونی، به ۸۷۵ میلیون تومان رسید.

تغییرات قیمت خودروهای سایپا

در بین محصولات سایپا، شاهین G با افزایشی ۱۳ میلیونی، ۷۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. همچنین، کوییک R دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ با قیمت ۴۱۵ میلیون تومان و کوییک R اتومات با ۵۴۸ میلیون تومان، افزایش ۷ میلیونی را تجربه کردند. کوییک دنده‌ای S با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان و ساینا دنده‌ای S با ۴۲۳ میلیون تومان به ترتیب افزایش‌های ۹ و ۱۱ میلیونی داشتند. اطلس نیز با افزایش ۵ میلیونی، ۵۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار