وام ۵۵۰ میلیونی بافت فرسوده بانک مسکن + شرایط و جزئیات

بانک مسکن وام ۵۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی بافت‌های فرسوده با شرایط ویژه ارائه می‌دهد.

شناسه خبر: 18321
وام ۵۵۰ میلیونی بافت فرسوده بانک مسکن + شرایط و جزئیات

بانک مسکن با هدف بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده، وامی به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان از سه منبع تودیعی دولت، منابع بدون سپرده بانک و اوراق ممتاز پرداخت می‌کند. متقاضیان برای دریافت این وام باید دارای حساب سپرده قرض‌الحسنه باشند و شرایطی مانند نداشتن بدهی یا چک برگشتی را رعایت کنند. بازپرداخت این وام ۵ ساله است و مبلغ اقساط ماهانه بسته به منبع وام متفاوت است. جزئیات بیشتر و نحوه ثبت نام در وب‌سایت بانک مسکن قابل مشاهده است.

وام ۵۵۰ میلیون تومانی بانک مسکن برای نوسازی بافت‌های فرسوده

بانک مسکن با هدف بهسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده، وامی به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان ارائه می‌دهد که از سه منبع تودیعی دولت، منابع بدون سپرده بانک و اوراق ممتاز تأمین می‌شود.

شرایط دریافت وام

برای دریافت این وام، متقاضیان نیاز به خرید اوراق و داشتن حساب سپرده قرض‌الحسنه دارند. سپرده وام‌گیرنده در صورت اخذ وام مسدود نمی‌شود. همچنین، وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد و سند تضمین وام نباید در رهن بانک دیگری باشد. سند ملکی که به عنوان ضمانت نزد بانک باقی می‌ماند، باید به نام شخص وام‌گیرنده باشد.

سقف وام و منابع تأمین آن

سقف مبلغ پرداختی این تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومان است که از سه منبع تأمین می‌شود: ۱۸۵ میلیون تومان از محل تودیعی دولت، ۱۸۵ میلیون تومان از محل بدون سپرده بانک و ۱۸۰ میلیون تومان از محل اوراق ممتاز.

بازپرداخت وام

بازپرداخت این وام ۵ ساله است و مجموع دوران مشارکت مدنی و فروش اقساطی تسهیلات شامل دو سال دوران ساخت است. نرخ سود و میزان اقساط ماهانه وام بسته به منبع وام متفاوت است:

* از محل تودیعی دولت: نرخ سود صفر درصد و مبلغ قسط ماهانه سه میلیون و ۱۲۲ هزار تومان.

* از محل بدون سپرده بانک: نرخ سود ۲۳ درصد و مبلغ قسط ماهانه چهار میلیون و ۹۲۰ هزار تومان.

* از محل اوراق ممتاز: نرخ سود ۲۱.۵ درصد و مبلغ قسط ماهانه پنج میلیون و ۲۱۵ هزار تومان.

وام‌گیرنده در صورت دریافت وام از محل تودیعی دولت، موظف به پرداخت ۱۸۸ میلیون و ۲۸۳ هزار تومان است. در صورت اخذ وام از محل اوراق ممتاز، ملزم به پرداخت ۲۹۶ میلیون و ۱۳۲ هزار تومان و در صورت دریافت وام از محل بدون سپرده بانک، موظف به پرداخت ۳۱۳ میلیون و ۸۳۶ هزار تومان خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار