همراه بانک سپه برای ایفون؛ پاسخی جامع به تمام نیازهای بانکی

بانک سپه در طی سال‌های فعالیت خود سابقه درخشانی در خدمات‌دهی به ایرانیان برجای گذاشته است. این بانک در راستای تداوم این عملکرد رضایت‌بخش اقدام به عرضه ابزاری کارآمد و هوشمند به نام همراه بانک سپه ایفون کرده است. با نصب همراه بانک سپه برای ایفون می‌توانید مدیریت کاملی بر سپرده‌های بانکی خود داشته باشید و انجام امور مختلفی نظیر پرداخت قبوض خدماتی، انجام تراکنش‌های بانکی و خرید شارژ اپراتورهای همراه خود را به این اپلیکیشن کاربردی بسپارید. افزون بر این موارد، امکان مشاهده فهرست و صورت‌حساب سپرده‌ها (همراه با نمودار)، یادداشت‌گذاری بر گردش سپرده و مسدودسازی کارت بانکی نیز به واسطه دانلود همراه بانک سپه با لینک مستقیم برای مشتریان این بانک فراهم گردیده است تا کاربران همراه بانک سپه انصار سابق برای ایفون قادر به مدیریت کامل حساب‌های بانکی خود در هر زمان و مکانی باشند.

شناسه خبر: 175131
همراه بانک سپه برای ایفون؛ پاسخی جامع به تمام نیازهای بانکی

از دیگر مزیت‌های اصلی همراه بانک سپه ایفون می‌توان به قابلیت انتقال وجه مستمر درون بانکی و بین بانکی آن اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت کاربران نسخه جدید همراه بانک سپه برای ایفون می‌توانند اپ را طوری برنامه‌ریزی کنند که به صورت خودکار مبالغی معین را به حساب افرادی مختلف در زمان‌هایی تعیین شده واریز کند. دریافت ۱۰ گردش آخر کارت، تغییر رمز دوم کارت، انتقال وجه بانکی به روش‌های پایا، ساتنا و کارت به کارت از دیگر خدماتی است که در همراه بانک سپه برای ios از آن‌ها برخوردار خواهید شد. ناگفته نماند که دانلود همراه بانک سپه برای ایفون نیز مستلزم نصب بازارچه ایرانی سیبچه است، مگر قصد داشته باشید از همراه بانک سپه ایفون وب استفاده کنید.

ویرایش و حذف کردن تراکنش های بانکی به صورت خودکار با برنامه بلو بانک برای ایفون

همراه بانک‌های متنوع، با افزودن گزینه‌های مشاهده تراکنش‌های مالی، به کاربران این امکان را می‌دهند تا به تاریخچه عملیات بانکی خود دسترسی داشته باشند. در این میان، بلو بانک برای ایفون با ارائه ویژگی‌های منحصر به فردی همچون امکان ویرایش و حذف تراکنش‌های بانکی، این فرآیند را برای کاربران ساده‌تر کرده است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های انجام‌شده را بازبینی، اصلاح و یا از لیست تاریخچه مالی حذف کنند و بدین ترتیب کنترل بیشتری بر روی فعالیت‌های بانکی خود داشته باشند.

برای مشاهده تراکنش‌های ثبت‌شده، ابتدا روی بخش اشخاص کلیک کرده و سپس فرد مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب شخص، منوی کناری را به حالت کشویی باز نمایید و گزینه گزارش حساب را انتخاب کنید تا لیست کامل تراکنش‌های مرتبط با آن حساب نمایش داده شود. برای مشاهده جزئیات بیشتر، بهتر است روی هر تراکنش کلیک کنید. در این مرحله، دو گزینه ویرایش و حذف به شما نمایش داده می‌شود. اگر نیاز به ویرایش دارید، می‌توانید اطلاعات را از طریق تغییر فیلدهای مربوطه اصلاح کنید. در صورت تمایل به حذف تراکنش، با کلیک روی گزینه حذف، تراکنش به‌راحتی حذف خواهد شد.

نگاهی به مهم‌ترین خدمات نصب بلو بانک برای ایفون

· امکان انتقال پول به سریع‌ترین روش و به صورت هوشمند با بلو بانک سامان ایفون

· دریافت کارت بلو بانک در دو شکل فیزیکی و آنلاین

· گزارش دقیق از درآمد

· افتتاح حساب بدون مراجعه فیزیکی به بانک

· پرداخت انواع قبض ها به صورت الکترونیکی و به شکل خودکار

· مسدود کردن موقت کارت بانی بلو بانک

دانلود برنامه بلو بانک برای ایفون

با دانلود رایگان بلو بانک برای ایفون از سایت معتبر و جامع سیبچه، می‌توانید به‌سرعت و به‌سادگی یک حساب بانکی جدید ایجاد کنید. تمامی مراحل افتتاح حساب به‌صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. پس از تکمیل فرایند احراز هویت در بلو بانک نسخه iOS، امکان درخواست کارت بانکی نیز فراهم خواهد شد. کارت بانکی مورد نظر شما بعد از انتخاب از طریق اپلیکیشن، به نشانی محل سکونتتان ارسال می‌شود تا به‌راحتی از خدمات مالی متنوع بلو بانک بهره‌مند شوید.

دانلود رایگان برنامه تپسی  ios

تجربه‌ی سفری امن و راحت با دانلود رایگان برنامه تپسی ios

نصب تپسی برای ایفون یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های درخواست خودرو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با استفاده از آن بتوانند در هر ساعت از شبانه‌روز با ارسال درخواست خودرو سفری امن و راحت را تجربه کنند. با دانلود تپسی نسخه جدید آیفون دیگر خیال شما بابت امنیت سفرهای پیش‌رو آسوده خواهد بود؛‌ چرا که کلیه‌ی رانندگان آن پیش از شروع فعالیت مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته‌اند و توسط کارشناسان تایید شده‌اند.

نگاهی به امکانات دانلود تپسی برای ایفون با لینک مستقیم

دانلود رایگان برنامه تپسی ios به معنی بهره‌مندی از مزایای مختلفی است که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته‌اند:

  • رابط کاربری ساده: حتی اگر تا پیش از این از تپسی استفاده نکرده‌اید، به واسطه‌ی رابط کاربری ساده‌ی آن می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مبدا و مقصد را مشخص و درخواست سفر را برای خودرو‌های موجود در سطح شهر ارسال کنید.
  • تنوع در انتخاب خودرو: تپسی ایفون امکان انتخاب نوع خودرو را هم فراهم می‌کند تا با در نظر داشتن نیاز خود به سراغ بهترین گزینه موجود بروید.
  • امنیت بالای سفرها: با دانلود برنامه تپسی با لینک مستقیم و نصب آن می‌توانید اطلاعات سفر و جزئیات مرتبط با آن را با سایرین به اشتراک بگذارید یا اینکه در صورت نیاز با فشردن دکمه امنیت سفر با کارشناسان واحد امنیت در ارتباط باشید.
  • انجام سفرهای چند مقصدی: در زمان مشخص کردن جزئیات سفر خود می‌توانید چندین مقصد را برای آن در نظر بگیرید.
  • تیم پشتیبانی قدرتمند: تیم پشتیبانی تپسی به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته آماده‌ی برطرف کردن مشکلات احتمالی و پاسخگویی به پرسش‌های کاربران است.
  • اطلاع از زمان پایان سفر: در زمان ثبت درخواست خودرو یا پیک زمان حدودی پایان سفر تخمین زده می‌شود.

تپسی برای ایفون را چطور دانلود و نصب کنیم؟

برای تجربه‌ی سفرهایی امن و راحت و ارسال بسته‌های خود در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید دانلود تپسی برای ایفون با لینک مستقیم را از سیبچه، اولین و بهترین اپ استور ایرانی، در نظر بگیرید. بعد از دانلود، نصب این برنامه به سادگی و با دنبال کردن دستورالعمل‌های نمایش‌داده شده روی صفحه انجام می‌شود.

 

ارسال نظر