جزییات مهم از وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات برای وام بگیران

متقاضیان می‌توانند از طریق اپلیکیشن سپینو، وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات را دریافت کنند. جزئیات بیشتر از این وام در ادامه بررسی شده‌اند.

شناسه خبر: 174806
جزییات مهم از وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات برای وام بگیران

به گزارش جهان اقتصاد، متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند با استفاده از سپینو، نئوبانک متعلق به بانک صادرات، تا سقف 300 میلیون تومان وام دریافت کنند. نکته حائز اهمیت در مورد این تسهیلات آن است که برای دریافت آن نیازی به حضور در شعب بانک صادرات نیست و متقاضیان می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن سپینو، مراحل ثبت درخواست و دریافت وام را انجام دهند.

جزئیات دریافت وام غیرحضوری بانک صادرات

مبلغ این وام بر اساس میانگین حساب متقاضی تعیین می‌شود و سقف آن 300 میلیون تومان است. نرخ سود این تسهیلات بین 15 تا 23 درصد و دوره بازپرداخت آن نیز حداکثر 60 ماهه است. لازم به ذکر است که برای دریافت وام تا ۵۰ میلیون تومان، حداکثر دوره بازپرداخت ۳۶ ماه است.

متقاضیان دریافت این وام باید در ابتدا یک حساب بانکی در اپلیکیشن سپینو افتتاح کنند و مبلغی را به عنوان سپرده در آن قرار دهند. حداقل سپرده موردنیاز برای دریافت این وام نیز ۱۰ میلیون تومان است. متقاضیان وام می‌توانند با معرفی ضامن، بارگزاری مدارک موردنیاز و گذراندن فرآیند اعتبارسنجی بانکی، درخواست تسهیلات خود را ثبت کنند.

مبلغ اقساط وام وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات چیست؟

هر قسط وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات، با نرخ سود 23 درصدی و حدکاثر دوره بازپرداخت آن، یعنی 60 ماه، به رقم هشت میلیون و 457 هزار تومان می‌رسد. به این ترتیب وام‌گیرندگان باید در پایان زمان بازپرداخت؛ مبلغ 507 میلیون تومان و 428 هزار تومان، شامل اصل و سود وام به بانک صادرات بازگردانند.

 

ارسال نظر