در حاشیه برپایی شانزدهمین نمایشگاه متالکس اصفهان؛

از کتابچه‌ی «توکاپلاس» مجموعه روایت‌های گرافیکی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گروه توکافولاد رونمایی شد

در حاشیه برپایی شانزدهمین نمایشگاه متالکس اصفهان، از کتابچه‌ی «توکاپلاس» مجموعه روایت‌های گرافیکی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گروه توکافولاد که به همت روابط‌عمومی این هلدینگ تهیه شده، رونمایی شد.

شناسه خبر: 19321
از کتابچه‌ی «توکاپلاس» مجموعه روایت‌های گرافیکی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گروه توکافولاد رونمایی شد

به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، در حاشیه برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان(متالکس ۲۰۲۴) از کتابچه‌ی «توکاپلاس» مجموعه روایت‌های گرافیکی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گروه توکافولاد که از مردادماه ۱۴۰۲ لغایت شهریورماه ۱۴۰۳ به همت روابط‌عمومی این هلدینگ تهیه شده، رونمایی شد.

بنا بر این گزارش، «توکاپلاس» سلسله تولیدات محتوایی با هدف آشنایی هر چه بیشتر ذی‌نفعان و مخاطبان گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با عملکرد و دستاوردهای این گروه افتخارآفرین است که با بهره‌مندی از قالب‌های گرافیکی نوینی هم‌چون اینفوگرافی به دنبال ارائه‌ی روایتی متفاوت و قابل فهم برای عموم ذی‌نفعان بوده و در تلاش است تا به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های تعریف‌شده‌ی جدید در روابط‌عمومی هلدینگ توکافولاد، مخاطبان خود را با قصه و تاریخچه‌ی تاسیس توکافولاد، جایگاه و وضعیت فعلی آن، ارزش‌های راهبردی و سازمانی، وسعت فعالیت‌های خود و... آشنا سازد.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌ی PDF این کتابچه را از این لینک دانلود کرده و مطالعه نمایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار