با هدف جهش تولید با مشارکت مردم برگزار می گردد:

همایش مدیریت کسب و کار با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد جلوه هنر

هدف از برگزاری این رویداد ایجاد بسترهای لازم برای رشد و شکوفایی خلاقیت در بین مهارت آموختگان و کارآفرینان این حوزه در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار میباشد.

شناسه خبر: 18854
همایش مدیریت کسب و کار با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد جلوه هنر

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، محمدرضا مصلحی مدیر کل استان در تشریح این خبر گفت: با هدف جهش تولید با مشارکت مردم و در راستای معرفی کارآفرینان برتر مهارت آموخته حوزه صنایع غذایی؛ همایش مدیریت کسب و کار با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد جلوه هنر در حوزه صنایع غذایی به مدیریت فروزان آقایی در تاریخ 31 مرداد 1403 در محل سالن اجتماعات مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید بهشتی اصفهان برگزار می گردد.

آقائی بیان داشت: هدف از برگزاری این رویداد را، ایجاد بسترهای لازم برای رشد و شکوفایی خلاقیت در بین مهارت آموختگان و کارآفرینان این حوزه در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار، بیان نمود.

مؤسس و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد جلوه هنر، اهم برنامه های این همایش را، سخنرانی مقامات، کارآفرینان و برگزاری کارگاه آموزشی با حضور مهندس عباس رحمتی مربی کارآفرینی آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و ... اعلام نمود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار