رسیدگی به معضلات ۱۰ مدرسه کم برخوردار در منطقه ۷

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از آغاز به کار ستاد مهر با همکاری ادارات آموزش و پرورش، شهرداری منطقه و پلیس راهور خبر داد .

شناسه خبر: 174068
رسیدگی به معضلات ۱۰ مدرسه کم برخوردار در منطقه ۷

او ادامه داد: در ستاد مهر امسال در سطح منطقه ۷ با هدف توزیع عادلانه سطح ارائه خدمات به شهروندان خاصه دانش‌آموزان محترم، ۱۰ مدرسه به عنوان مدارس کم برخوردار شناسایی شد و مشکلات و معضلات اناها جهت بررسی و رفع احصا گردیده است .

او گفت:  بازدید اولیه نماینده آموزش و پرورش و کارشناسان شهرداری منطقه از سطح خدمات فعلی، زمینه مناسبی برای انجام فعالیتهای مختلف عمرانی و خدماتی در این مدارس را فراهم کرده است.

 او تصریح کرد:  در همین راستا بهینه سازی روکش آسفالت محوطه مدرسه، رنگ آمیزی دیوارهای داخل حیاط و نمای بیرونی مدارس،  همچنین مساعدت در بهینه سازی وضعیت ساماندهی کلاس‌ها و فضای اداری مدارس از جمله این اقدامات خواهد بود .

او ادامه داد با هدف بهینه سازی فضای استراحت دانش آموزان ساماندهی فضای سبز و خط‌کشی حیات مدارس نیز اجرا خواهد شد .

او افزود بسته فرهنگی ورزشی در این مدارس منتخب ، شامل اجرای جشن روزهای اول ماه مهر و همچنین ارائه بسته توپ و تور در رشته‌های مختلف خواهد بود.

او همچنین از نصب نیمکت و سطل‌های زباله در حیاط مدارس خبر داد و گفت :  با همراهی پلیس راهور تابلوها و المان‌های ترافیکی ، خط‌کشی مسیرهای عابر پیاده در کنار مدارس و نصب سرعت کاه‌های ایمنی در ورودی مدارس انجام خواهد گرفت.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار