قیمت میلگرد امروز ۱۷ مهر۱۴۰۳

قیمت میلگرد امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۳ مشخص شد. بازار روند رو به رشدی را در پیش گرفته است.

شناسه خبر: 175009
قیمت میلگرد امروز ۱۷ مهر۱۴۰۳

به گزارش جهان اقتصاد ، قیمت میلگرد امروز ‌سه‌شنبه 17 مهر 1403 اعلام شد. براساس آمار ارائه شده تا لحظه نگارش خبر تمامی سایزهای میلگرد ساده ثابت گزارش می‌شوند، همچنین میلگرد آجدار از محدوده معاملاتی روز گذشته سرکشی کرده و با نرخ جدیدتری در کانال‌ها خرید و فروش می‌شود.

میلگرد 8 آجدارA3 فولاد بافق یزد نیز یا خیز 1000 تومانی با قیمت 33 هزار و 800 تومان به دست مصرف‌کننده می‌‌رسد.

از آن‌جایی که نرخ مواد اولیه این محصول ثابت و پایدار است و تغییری در یک هفته اخیر نداشته به نظر می‌رسد کارخانه‌های تولیدکننده محصول اقدام به تغییر بها این محصول کرده‌اند چرا که هر کارخانه با به کارگیری یک شیوه خاص، استانداردها و خط تولید مخصوص در قیمت لحظه ای میلگرد تأثیر می‌گذارند.

افزایش تنش سیاسی در خاورمیانه، حمله ایران علیه اسرائیل و تزریق اخبار سیاسی در یک هفته اخیر بازار ارز و دلار را متشنج کرده و در تغییر عملکرد بازار آهن‌آلات به‌ویژه میلگرد تأثیرگذار بوده است، البته این تأثیر طولانی مدت نبوده و با گذر از عناصر تحریک‌کننده روند بازار متعادل‌تر خواهد شد.

با حمله موشکی ایران به اسرائیل قیمت نفت به بیش از 75 دلار رسید و از آن‌جایی که قیمت آهن‌آلات به قیمت نفت وابسته است، این عامل می‌تواند بر قیمت مقاطع فولادی و افزایش آن تأثیرگذار باشد

پیش‌بینی می‌شود در روز آتی بازار آرام‌تر شده و افزایش محدودی را تجربه کند.

 

ارسال نظر