قیمت تیرآهن امروز ۱۴ مهر ۱۴۰۳ اعلام شد

قیمت تیرآهن امروز شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ مشخص شد. بازار تیرآهن تحرکات خاصی را تجربه نکرده و روند رکودی را در پیش گرفته است.

شناسه خبر: 174854
قیمت تیرآهن امروز ۱۴ مهر ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش جهان اقتصاد، قیمت تیرآهن امروز ‌‌شنبه 14 مهر 1403 اعلام شد. براساس آمار ارائه‌شده تا لحظه نگارش این خبر بازار تنها در محصولات ذوب‌آهن اصفهان افزایش بسیار مختصر و محدودی را تجربه کرده و با روندی پایدار به کار خود ادامه می‌دهد.

طبق داده‌های به دست آمده نرخ شمش‌آهن به عنوان بهای مواد اولیه این کالا در بازار جهانی ثابت و بدون تغییر گزارش می‌شود و به تبع از آن نرخ تیرآهن و میلگرد هم آرام و آهسته حرکت می‌کند. البته تعطیلی روز گذشته نیز در کندتر شدن میزان معاملات بی‌تأثیر نبوده، طوری‌که بازار تیرآهن به حالت نیمه‌فعال درآمده و تغییر چشمگیری نداشته است.

در هفته پیشین نیز به دلیل تنش سیاسی و حملاتی که از سوی ایران به اسرائیل انجام شد نرخ ارز و دلار صعودی شد اما این عنصر بازار فلزات را درگیر نکرده و تغییری بر این بازار تزریق نشده است.

کاهش میزان تقاضا، ثبات در هزینه‌ حمل‌ونقل، راکد شدن صنعت ساختمان‌سازی، سرد شدن هوا، قطعی و کمبود سهمیه گاز در کارخانه‌ها بازار‌تیرآهن را در ماه آتی با بحران رکودی روبه‌رو خواهد کرد.

پیش‌بینی می‌شود بازار در روزهای آتی هم با روندی رکودی به کار خود ادامه دهد و افزایش و کاهش ملموسی را در میان محصولات خود مشاهده نکند.

ارسال نظر