دوشنبه 28 خرداد، 1403

کدخبر: 16074 06:30 1403/03/06

موبایل جدید و ارزان «ردمی» عرضه شد

دسته‌بندی: فناوری

موبایل جدید و ارزان «ردمی» عرضه شد

دسته‌بندی: فناوری

شرکت ردمی به طور رسمی موبایل «ردمی A۳x» را برای بازارهای جهانی و نخست در پاکستان ارائه کرده است. قیمت پایه این موبایل ۶۸ دلار است.

 این موبایل طراحی مشابه ردمیA۳ دارد، هرچند در موبایل جدید تراشهUnisoc T۶۰۳ با هلیوG۳۶ مدیاتک در نسخه قدیمی تر جایگزین شده است.

 

پشت قاب «ردمی A۳x» کاملا از شیشه است و تنظیمات دوربین دایره وار دارد که در رنگ های سیاه و سبز آن دور ماژول دوربین یک حلقه طلایی و در رنگ سفید یک حلقه نقره ای دیده می شود. علاوه بر آنچه گفته شد دستگاه یک نمایشگر ۶.۷۱ اینچی ال سی دی +HD با رفرش ریت ۹۰ هرتز دارد که مجهز به فناوری تیره شدنDC است تا فشار روی چشمان را کاهش دهد.

 

پشت و جلوی دستگاه با «کورنینگ گوریلا گلس۳» محافت شده است. همانطور که در بالا گفته شد، دستگاه دارای یک پردازشگر Unisoc T۶۰۳ است که با ۳ گیگابایتRAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ترکیب شده و با کمک کارت حافظه میکرواس دی به یک ترابایت می رسد.

 

همچنین از لحاظ بصری دستگاه دارای یک دوربین هوش مصنوعی دوتایی ۸مگاپیکسلی با یک لنز کمکی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. سیستم عامل ردمی A۳x نیز اندروید۱۴ است. همچنین یک باتری ۵ هزار میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی در دستگاه نصب شده است. در کنار موبایل یک حسگر اثرانگشت و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری وجود دارد.

 

موبایل ردمی A۳x با ۳ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۸۹۹۹ روپیه پاکستان یا ۶۸ دلار عرضه شده است. پیش بینی می شود این مدل به زودی در هندوستان و امارات متحده عربی نیز عرضه شود.

برچسب: بازار موبایل ، قیمت گوشی موبایل ، ردمی ، موبایل ردمی A۳x



https://jahaneghtesad.com/index.php/direct/16074


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |