شنبه 09 تیر، 1403

کدخبر: 17008 10:50 1403/04/06

برگزاری دومین نشست تعاملی ستاد انتخابات استان اصفهان با رؤسای ستادهای کاندیداهای انتخابات/ اخلاق و قانون در تبلیغات انتخاباتی رعایت شود

دسته‌بندی: استان‌ها

برگزاری دومین نشست تعاملی ستاد انتخابات استان اصفهان با رؤسای ستادهای کاندیداهای انتخابات/ اخلاق و قانون در تبلیغات انتخاباتی رعایت شود

دسته‌بندی: استان‌ها

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان از برگزاری دومین نشست ستاد انتخابات استان با رؤسا و نمایندگان ستادهای انتخاباتی کاندیداها، خبر داد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در حاشیه نشست ستاد انتخابات استان با رؤسا و نمایندگان ستادهای انتخاباتی کاندیداها که با حضور قائم مقام هیأت نظارت در استان برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، بیان کرد: انتخابات زودرس چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری را پس از شهادت آیت الله رئیسی در جمعه هشتم تیرماه برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت، ادامه داد: از زمانی که نامزدهای انتخابات توسط شورای نگهبان اعلام شدند، پس از معرفی ستادهای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در استان، جلسات تعاملی با رؤسا و نمایندگان ستادهای نامزدهای انتخابات برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: درخواست ما همواره این بوده که در این دوره براساس قانون و اخلاق، تبلیغات انتخابات ساماندهی شود.

جان‌نثاری ادامه داد: مردم ما نیز مشاهده می‌کنند که برخی فضاهایی که در ادوار گذشته وجود داشت خوشبختانه وجود ندارد و کاندیداها در کمال آرامش و در کنار یکدیگر مشغول به تبلیغات هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار ستاد انتخابات استان از ستاد تبلیغاتی کاندیداها بازدید کرد و تلاش شد اگر با مشکلی مواجه هستند به صورت میدانی چالش ستادها برطرف شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در این جلسه نیز آخرین هماهنگی‌ها انجام شد و درخواست داشتیم اگر مانعی برای انجام کار تبلیغات در استان دارند مطرح کنند تا سریعاً چالش برطرف شود که همه رؤسا و نمایندگان ستادهای انتخاباتی کاندیداها در استان اصفهان اعلام کردند برای انجام کارهای خود با هیچ مانع و مشکلی مواجه نیستند.

جان‌نثاری اظهار کرد: کاندیداهای انتخابات می‌توانند در تمامی شعب اخذ رأی نماینده داشته باشند که در این راستا عنوان شد هر کدام از ستادها که تمایل به معرفی نماینده در شعب اخذ رأی دارند، درخواست خود را به ستاد انتخابات استان اعلام کنند.

وی ادامه داد: این بزرگترین نظارت عمومی است که کاندیداها از فرایند انتخابات خواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: امیدوارم مردم ما با استقبال پرشور و باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری شرکت و نماینده اصلح خود را انتخاب کنند.

برچسب: اصفهان ، ستاد انتخابات استان اصفهان



https://jahaneghtesad.com/index.php/direct/17008


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |