دوشنبه 28 خرداد، 1403

کدخبر: 16090 05:31 1403/03/06
سایپا در مسیر افزایش تولید؛

رکورد تولید گروه خودروسازی سایپا در اردیبهشت ماه

دسته‌بندی: صنعت و معدن
سایپا در مسیر افزایش تولید؛

رکورد تولید گروه خودروسازی سایپا در اردیبهشت ماه

دسته‌بندی: صنعت و معدن

گروه خودروسازی سایپا در تولید اردیبهشت ماه و در قیاس با مدت مشابه سال گذشته رشد 4 درصدی و در تولید روزانه افزایش 2 درصدی را ثبت کرد؛ بر این اساس تمام خودروهای تولیدی به صورت کامل تجاری سازی و روانه بازار شده است.

به گزارش "جهان اقتصاد ،" گروه خودروسازی سایپا طی اردیبهشت ماه سال جاری میزان تولیدات خود را به 47 هزار و 172 دستگاه رساند، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته میزان تولید گروه سایپا 45 هزار و 393 دستگاه بود؛ بر این اساس طی اردیبهشت ماه سال جاری تولید خودرو در گروه سایپا رشد 4 درصدی را نشان می دهد.

در این راستا باید تاکید کرد که گروه خودروسازی سایپا در اردیبهشت ماه سال جاری موفق شده هزار و 779 دستگاه خودرو بیش از اردیبهشت ماه سال گذشته تولید و روانه بازار کند.

بر اساس گزارش تولید، بیشترین رقم تولید ماهانه گروه سایپا از آذرماه سال 1401، در اردیبهشت ماه سال جاری بوده است. این موفقیت نشان می‌دهد که طی مدت یاد شده، هیچ خودروی ناقصی تولید نشده و تمام خودروها به صورت مستقیم تجاری سازی و به متقاضیان تحویل شده است.

موفقیت دیگر سایپا افزایش تولید روزانه محصولات است. میانگین تولید روزانه سایپا تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری 2 هزار و 12 دستگاه بوده و این در شرایطی است که در مدت مشابه سال گذشته میزان تولید روزانه هزار و 967 دستگاه بوده؛‌ بدین جهت رشد 2 درصدی در این حوزه به دست آمده است. همچنین طی این مدت تولید موتور خودرو افزایشی بوده و طبق آخرین آمارها در اردیبهشت ماه سال جاری میزان تولید موتور به 47 هزار و 400 دستگاه رسیده است. پیش‌بینی می‌شود با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته،‌ میانگین تولید روزانه سایپا در نیمه دوم سال جاری به 2 هزار و 700 دستگاه برسد.

 تاکید می‌شود که تولید روزانه از خردادماه با اضافه شدن محصول شاهین پلاس افزایش پیدا خواهد کرد.

 

تولید اردیبهشت ماه گروه خودروسازی سایپا (دستگاه)

 

میانگین تولید روزانه تا 31 اردیبهشت ماه (دستگاه)

 

برچسب: شرکت سایپا ، محصولات سایپا ، قیمت سایپا ، خودروسازی سایپا



https://jahaneghtesad.com/index.php/direct/16090


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |