دوشنبه 28 خرداد، 1403

کدخبر: 16083 04:45 1403/03/06
با رأی اکثریت مدیران عامل سکوهای تأمین مالی:

دبیر کارگروه تأمین مالی در اتاق بازرگانی اصفهان مشخص شد

دسته‌بندی: استان‌ها
با رأی اکثریت مدیران عامل سکوهای تأمین مالی:

دبیر کارگروه تأمین مالی در اتاق بازرگانی اصفهان مشخص شد

دسته‌بندی: استان‌ها

در نشست مدیران عامل سکوهای تأمین مالی جمعی، دبیر کارگروه تأمین مالی در اتاق بازرگانی اصفهان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، نوید ادریس، سرپرست بهبود و توسعه کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی اصفهان در نشست گردهایی مدیران عامل سکوهای تأمین مالی جمعی با اشاره به اینکه هدف ما از این گردهمایی همگرایی اصفهان به عنوان هاب سرمایه‌گذاری بین فعالان اقتصادی و نهادهایی همچون شهرداری و شورای شهر است، اظهار کرد: امسال با توجه به شعار جهش تولید و مشارکت مردمی در عرصه سرمایه‌گذاری تأمین مالی یک اقدامات حمایتی توسط اتاق بازرگانی اصفهان ایجاد شده است.

 وی افزود: ما حرکت حمایت و همکاری کارگروه تأمین مالی را ذیل اتاق بازرگانی اصفهان ایجاد کردیم؛ زیرا سه هزار عضو فعال اقتصادی و نیز یک سری شرکت داریم که خارج از شورای اقتصادی استان اما ظرفیت بسیار خوبی برای شهر و کشور هستند.

 سرپرست بهبود و توسعه کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: متقاضیان عمده تأمین مالی اشخاص یا سازمان‌هایی هستند که به دنبال جلب مقادیر بزرگی از منابع مالی به منظور پشتیبانی از فعالیت‌ها، پروژه‌ها یا توسعه کسب‌وکار خود هستند. این افراد و سازمان‌ها ممکن است از منابع مختلفی برای تأمین مالی خود استفاده کنند.

 وی ادامه داد: هاب سرمایه‌گذاری و هدف کارگروه تأمین مالی رفع مسائل و مشکلات سرمایه تجدیدپذیر و تقویت و فرهنگ‌سازی است که اصفهان در این زمینه پیشقدم شده تا زمینه را برای هدف تسهیلگری آماده کند.

 ادریس گفت: بر همین اساس اتاق بازرگانی اصفهان توافق‌نامه‌ای را تنظیم کرده که برای این منظور دبیری از بین مدیران عامل سکوهای تأمین مالی انتخاب کند و این در حالی است که دبیرخانه آن ذیل کمیته توسعه کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری اتاق اصفهان قرار دارد.

 

 مصطفی نباتی نژاد، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در این نشست با اشاره به اینکه شهر اصفهان از تمدن قبل تا وضعیت فعلی دچار یک تضاد شده است، اظهار کرد: متأسفانه اصفهان دچار مسائل زیست‌محیطی، فرونشست و آلودگی هوا است؛ اما تصویری که از اصفهان همیشه به نمایش گذاشته می‌شود اصفهان برخوردار است.

 وی افزود: همین برچسب برخورداری اصفهان موجب شده برخی از مسئولان نگاه کوتاه و اصفهان ستیزی نسبت به این کلان‌شهر داشته باشند که توصیه ما نگاه واقع‌بینانه به مسئله است؛ زیرا توسعه انسانی ظرفیت‌های مختلفی دارد.

 عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به رویدادهای علم و فناوری جشنواره شیخ بهایی و نوآوری و فناوری کشور، تصریح کرد: ما یک جشنواره‌ای به نام جایزه مصطفی در اصفهان داریم که از این ظرفیت می‌توان برای پیشنهاد و چاره‌اندیشی مسائل و مشکلات اصفهان و مشارکت شما جوانان بهره برد.

 وی ادامه داد: تلاش مدیریت شهری در توسعه کارآفرینی، نوآوری و نیز ترویجی فضای کار به کمک تأسیس صندوق مالی و شرکت سرمایه‌گذار بوده است.

 نباتی‌نژاد گفت: برای این جشنواره نیز معتقدیم باید انگیزه معنوی ایجاد و ظرفیت‌ها را به‌روزرسانی و ارتقای بهره‌وری داشت.

 

 سید یاسر معین‌الدینی، دبیر کمیسیون اقتصاد دانش‌بنیان اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به شرایط خاص اصفهان در حوزه فناوری و فعالیت‌های کمیته مالکیت معنوی و ارزش‌گذاری گفت: کمیته تأمین فناوری و توسعه تقاضا با هدف توسعه طرف تقاضا در بازار فناوری کشور و تأمین فناوری در قالب قراردادهای پیوست فناوری، یک برنامه سه ساله تدوین کرده و به فعالیت مشغول است.

 در پایان این نشست با رأی اکثریت اعضای حاضر در جلسه که جمعی از مدیران عامل سکوهای تأمین مالی بودند دبیر کار گروه تأمین مالی ذیل اتاق بازرگانی اصفهان انتخاب و معرفی شد.

 

 

برچسب: اصفهان ، اتاق بازرگانی اصفهان ، سکوهای تأمین مالی



https://jahaneghtesad.com/index.php/direct/16083


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |