چطور ارزانترین پرواز را برای سفر به تهران بخریم

اگر به طور مداوم در سفر باشید، همیشه به دنبال ارزان‌ترین و سریع‌ترین روش برای سفر هستید. در حال حاضر با رشد تکنولوژی ارزان‌ترین و سریع‌ترین روش سفر، سفر هوایی است. اما چطور ارزان‌ترین پرواز را برای سفر به تهران بخریم؟ در ادامه به مهم ترین موارد برای خرید بلیط هواپیما داخلی و بلیط هواپیما تهران اشاره می‌کنیم تا با مدیریت هزینه‌ها، سفری ارزشمند و مقرون به صرفه را به تهران تجربه کنید.

شناسه خبر: 15467
چطور ارزانترین پرواز را برای سفر به تهران بخریم

روش خرید بلیط ارزان هواپیما تهران

اگر به دنبال سفری ارزان هستید، اما ترجیح می‌دهید که به جای سفر زمینی، به صورت هوایی به تهران بروید، باید در انتخاب نوع بلیط و صندلی خود دقت بسیار زیادی داشته باشید. اما موضوع فقط نوع بلیط نیست! عوامل زیادی در گرانی و ارزانی بلیط هواپیمای تهران تاثیر دارند! عوامل تاثیر‌گذار در ارزانی بلیط هواپیما تهران به شرح زیر است.

خرید ارزان بلیط هواپیما تهران

زمان خرید بلیط هواپیما تهران

در زمان‌های پیک سفر، بلیط نخرید! تعطیلات عامل اصلی بر تعیین قیمت بلیط هواپیما تهران است. اگر حتما نیاز دارید در تعطیلات سفر کنید و از قبل برنامه مشخصی برای آن دارید، حتما از ماه قبل اقدام به خرید بلیط سیستمی تهران کنید. در ایام پیک سفر با نزدیک شدن به زمان پرواز یا بلیطی برای خرید وجود ندارد و یا قیمت بلیط بسیار بالا است. از نکات دیگر زمان خرید بلیط، ساعت خرید بلیط است. در ساعات ابتدایی روز قیمت بلیط هواپیما تهران بالاتر از ساعات دیگر است. علت این موضوع سفر های کاری ابتدای روز به مقصد این شهر است. عموما ساعاتی که تقاضا برای بلیط بالا باشد قیمت آن بلیط گران است. در ساعات نخستین بامداد و در روزهای وسط هفته پایین‌ترین قیمت بلیط هواپیما تهران را می‌توانید تهیه کنید.

بلیط چارتری هواپیما تهران

بلیط‌های چارتری یا لحظه آخری به علت اینکه تمام صندلی‌های هواپیما به طور کامل فروش نرفته، قیمت بسیار کمتری نسبت به بلیط های سیستمی دارند. نمی‌توان به طور قطع گفت که در تاریخی که می‌خواهید سفر کنید، بلیط چارتری وجود دارد یا خیر! پس اگر از چندماه قبل در حال برنامه ریزی سفر هستید، تنها به بلیط چارتری اکتفا نکنید و بلیط های خود را خریداری کنید. اگر زمان سفر برایتان مهم نیست و هر وقت که اراده کنید می‌توانید به سفر بروید با خرید بلیط های لحظه آخری می‌توانید با قیمت بلیط اتوبوس، هواپیما سوار شوید. در صورتی که بلیط لحظه آخری و یا چارتری خوش قیمت پیدا کردید در خرید درنگ نکنید، این بلیط‌ها طرفدار زیاد دارد و فوری به فروش می‌رسند.

خرید بلیط هواپیما ارزان تهران

کلاس پروازی اقتصادی یا اکونومی

در زمان بررسی و خرید بلیط هواپیما تهران در پته حتما توجه داشته باشید که کلاس پروازی که انتخاب می‌کنید، اکونومی یا اقتصادی باشد. پروازی‌های اقتصادی یا اکونومی نسبت به فرست کلاس و بیزینس کلاس قیمت کمتری دارند. این مدل پروازها مناسب برای تورها و یا مسافرانی هستند که می‌خواهند ماجراجویی ارزان قیمتی داشته باشند. بیزینس کلاس مناسب افرادی است به دلیل کار و مشغله دائم در سفر هستند و فرست کلاس هم مناسب افرادی است که راحتی و خدمات بیشتری را در طول سفر نیاز دارند. عموما بلیط های کلاس بیزینس و فرست کلاس برای سفرهای هوایی طولانی مناسب است و در سفر به تهران که از هر نقطه ای از کشور حدود یک ساعت فاصله دارد، خرید بلیط "اکونومی" بهترین گزینه برای کاهش هزینه پرواز است.

سایت مناسب خرید بلیط هواپیما تهران

اصلی ترین موردی که برای خرید بلیط ارزان باید در نظر داشته باشید، آژانس هواپیمایی است که می خواهید پرواز خود را از آن بخرید. برخی از آژانس های هواپیمایی مانند پتهِ ، کمترین قیمت را در عرضه بلیط هواپیما دارند. علاوه بر ارزان‌ترین قیمت، پشتیبانی مناسب و حرفه ای پته باعث شده به یکی از بهترین وبسایت ها برای خرید بلیط تبدیل شود. با خرید بلیط هواپیمای تهران در پته ، ارزان‌ترین بلیط را در کنار بهترین خدمات پروازی تجربه کنید.

خرید بلیط هواپیما

انتخاب فرودگاه تهران

هنگام خرید بلیط به فرودگاه مقصد بلیط دقت کنید. فرودگاه مهرآباد که عمده سفر داخلی را ساپورت می‌کند گزینه بهتری برای شما خواهد بود. پس اگر سفر به تهران را در پیش دارید بهتر است بدانید، فرودگاه مهرآباد در مرکز شهر تهران قرار گرفته و فرودگاه امام خمینی در فاصله بیشتری از شهر قرار گرفته است و برای رسیدن به تهران باید در کنار تحمل ترافیک، هزینه بیشتری پرداخت کنید تا به محل مورد نظرتان در تهران برسید.

فصل مناسب برای سفر به تهران

تهران شهری چهار فصل است و اصولا تغییر فصل روی قیمت بلیط هواپیما تاثیری ندارد. بلیط هواپیما تهران همیشه درخواست دارد و مسافران به دلایل مختلف سفر به این شهر را انتخاب می‌کنند. در ایام نوروز شهر تهران در خلوت‌ترین و پاکیزه ترین حالت خود قرار دارد و از نظر اقامت و جا به جایی مقرون به صرفه است. همچنین در فصل زمستان شاخص آلودگی هوای تهران در بالاترین حالت قرار دارد و برای سفر تفریحی مناسب نیست.

کلام پایانی

خرید بلیط هواپیما تهران ارزان بهترین روش برای انجام سفری مناسب به این شهر است. دقت کنید در صورتی که بلیط چارتری یا لحظه آخری تهران خریداری کنید امکان استرداد یا کنسلی نخواهید داشت و در صورتی که سفر شما قطعی است اقدام به خرید بلیط چارتری کنید. تجربه شما از سفر هوایی به تهران چیست؟ با ما نظرات خود را شریک شوید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار