پیام تبریک معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت روز حراست

همزمان با ۲۲ تیرماه ، محمد ده بیدیان معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با صدور پیامی، روز حراست را به تلاشگران و مدافعان امنیت این شرکت تبریک گفت.

شناسه خبر: 17699
پیام تبریک معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت روز حراست

به گزارش واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان متن پیام محمد ده بیدیان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حراست جایگاه ارزندای در حفظ امنیت سرمایه‌های مادی و معنوی سازمان برعهده دارد و همواره به عنوان مشاوری امین با شناسایی تهدیدها، فرصت‌ها و آسیب‌ها با نظارت، اشرافیت و اقتدار در راستای تعالی سازمان و تحقق اهداف مدیریت گام‌های موثری بر می دارد.

اینجانب فرا رسیدن ۲۲ تیرماه، روز حراست، را به تمامی تلاشگران عرصه صیانت و حفاظت، خصوصاً همکاران گرامی‌ام درمجموعه حراست هلدینگ پترو پالایش اصفهان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. قطعا نقش بی‌بدیل حراست در حفظ امنیت و آرامش محیط‌های صنعتی و صیانت از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بر کسی پوشیده نیست لذا برای همه شما عزیزان دوام توفیق در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آرزومندم.

محمد ده بیدیان

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار