مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان عنوان کرد:

پرداخت تسهیلات بدون ضامن به مشتریان این بانک

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در اصفهان در نشستی با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت، یکی از اولین مزیت های این بانک را اجرای طرح های پرداخت تسهیلات بدون ضامن به مشتریان عنوان کرد و استقبال مردم برای افتتاح حساب در بانک قرض الحسنه مهر ایران را عامل رشد ۲۲درصدی منابع دانست.

شناسه خبر: 6988
پرداخت تسهیلات بدون ضامن به مشتریان این بانک

رضا اسفندیاری با گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران بعنوان نخستین و بزرگترین بانک قرض الحسنه کشور، امسال در شانزدهمین سال فعالیت خود با 29 شعبه در استان اصفهان، فعالیت خود را در تمام شهرهای استان گسترش داده است و اکنون علاوه بر 14 شعبه در شهر اصفهان، 15شعبه در شهرستان های استان، فعال هستند.

او با اذعان به موفقیت های چشمگیر بانک با توجه به استقبال مردم، بیان کرد: با رشد 22درصدی منابع و افزایش 200هزار نفری مشتریان در 6ماهه امسال، اکنون بالغ بر980هزار نفر در استان از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران بهره مند می شوند.

مدیر شعب قرض الحسنه مهر اصفهان با بیان آنکه آسان ترین روش اخذ ضمانت در این بانک اجرا می شود، اعلام کرد: کل معوقات شبکه بانکی مهر ایران، 41صدم درصد است و استان اصفهان با 2دهم درصد، پایین ترین نسبت مطالبات را در کل شبکه بانکی کشور دارد.

او هدف گذاری بانک قرض الحسنه مهر ایران برای قرار گرفتن در رده 5 بانک برتر کشور را عنوان کرد و افزود: در شبکه شاپرک در رتبه پنجم قرار داریم.

اسفندیاری از پرداخت 158هزار فقره تسهیلات در سال گذشته به مبلغ 88هزارمیلیارد ریال و 66هزارو800 فقره در 6ماهه امسال خبر داد و گفت: با توجه به مزیت پرداخت وام بدون ضامن در بانک قرض الحسنه مهر ایران، در سال گذشته بالغ بر 14هزار میلیارد ریال (36هزار فقره) و در 6 ماهه سال جاری بالغ بر 11هزارو500 میلیارد ریال تسهیلات بدون ضامن براساس اعتبارسنجی (18هزارو336 فقره) در استان اصفهان به مشتریان پرداخت شده است.

مدیر شعب قرض الحسنه مهر اصفهان در صحبت از اقدامات بانک در زمینه زیرساخت الکترونیک و امکان انجام همه مراحل بانکی بصورت غیرحضوری با استفاده از پیشخوان مجازی، افزود: در عین حال سعی بر حفظ شعب، نوسازی، تجهیز و جانمایی مناسب بلحاظ استقرار و دسترسی مشتریان داشته ایم.

به گفته اسفندیاری، سال گذشته 496هزار فقره تسهیلات بصورت غیرحضوری به مشتریان ارائه شده است. همچنین، 40 میلیارد تومان هزینه به افزایش ظرفیت و ارتقای خدمات اختصاص یافت که به رفع اختلال در فرایند عملیات بانکی کمک می کند.

او در ادامه گفت: سال گذشته حدود 14هزارو 300فقره و در 6ماهه امسال، 71هزار فقره تسهیلات بصورت غیرحضوری پرداخت شده است. همچنین، در سال گذشته استفاده کنندگان از همراه بانک 88هزار نفر در استان بودند و امسال افزایش 39هزار نفری کاربران را داشته ایم.

او از ارائه خدمات بانکی در حمایت از رشد تولید و فروش محصولات داخل، طرح کالا کارت برای تولیدکنندگان لوازم خانگی، موتورسیکلت و دوچرخه، خدمات دندانپزشکی، حقوقی و وکالت خبرداد و افزود: با هدف کمک به مجموعه های حمایتی مانند کمیته امداد، بنیاد برکت و خیریه ها، همکاری های خوبی در جهت ایجاد اشتغال داشته ایم. چنانچه، سال گذشته بالغ بر 190فقره تسهیلات به افراد تحت پوشش بهزیستی، 426فقره تسهیلات به مبلغ 370 میلیاردریال به کمیته امداد و بنیاد برکت و پرداخت یکهزارو140فقره وام ازدواج به ارزش 1026میلیاردریال در 6ماهه امسال، 1200فقره تسهیلات فرزندآوری با قدرمطلق 483میلیاردریال به سازمان های حمایتی انجام شده است.

او افزود: در سال جاری نیز 4800میلیاردریال بودجه به نهادهای حمایتی اختصاص یافته که همچنان در حال پرداخت است و شامل همکاری با علوم پزشکی در تهیه تجهیزات درمانی، بازسازی و نوسازی مدارس، بیمه منازل روستایی و...است.

مدیر شعب قرض الحسنه مهر اصفهان با اشاره به تبصره 16 استانداری، از پرداخت 530فقره تسهیلات اشتغال به مبلغ 542میلیاردریال، 1200فقره وام به بیماران صعب العلاج در سال گذشته و امسال نیز 290 فقره بالغ بر 117میلیاردریال تسهیلات خبر داد.

رضا اسفندیاری در ادامه از طرح مهریار برای پرداخت حقوق پرسنل سازمان ها نام برد و گفت: این طرح نیز فرصتی برای افزایش منابع و اقدامات اجتماعی عام المنفعه برای سازمان ها و دیگر مشتریان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار