محسن ضیائی : حمل حدود ۸۰ هزار تن گندم توسط ناوگان ریلی از ابتدائی سال ۱۴۰۲ تاکنون به داخل استان اصفهان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان : از ابتدای سال گذشته و همچنین چهار ماهه سال جاری در حدود ۸۰ میلیون کیلوگرم گندم دولتی توسط حمل ونقل ریلی به سیلوی شهید موسوی اصفهان حمل گریده است .

شناسه خبر: 18152
محسن ضیائی : حمل حدود  80 هزار تن گندم توسط ناوگان ریلی از ابتدائی سال 1402 تاکنون به داخل استان اصفهان

وی اظهار داشت : از این مقادیر حدود 67 هزار تن آن از بنادر امام خمینی ( ره ) و بندر شهید رجائی حمل گردیده و مابقی از شهر های اندیمشک ، گرگان و استان فارس به سمت سیلوی شهید موسوی شهر اصفهان حمل شده است .

محسن ضیائی همچنین افزودند : حمل و نقل ریلی از مزایای زیادی از جمله : ایمنی بسیار بالا -کاهش آلودگی هوا و ترافیک جاده ای - کاهش سوخت و آلاینده ای زیست محیطی - کاهش تصادفات جاده ای و سایر موارد دیگر از جمله دلایل گسترش صنعت ریلی کشور در حوزه حمل گندم می باشد .

وی با بیان اینکه برای اتصال سیلوی ذخیره سازی گندم شهید جبل عاملیان شهر کاشان به شبکه ریلی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و شرکت حمل و نقل راه آهن جمهوری اسلامی مکاتبات زیادی صورت گرفته است ، ولی متاسفانه تاکنون این طرح عملیاتی نگریده است و این درحالی است که خطوط ریلی از کنار سیلوی مذکور می گذرد که امیداواریم مسئولین مربوط التفات ویژه به این موضوع داشته باشند .

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار