محسن ضیائی : تا کنون ۱۲۰ هزار تن گندم تضمینی در استان اصفهان خریداری شده است .

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان : از ابتدای فصل خرید تاکنون در حدود ۱۲۰ هزار تن گندم از کشاورزان این استان به صورت تضمینی خریداری گردیده است .

شناسه خبر: 17598
محسن ضیائی : تا کنون  120 هزار تن گندم تضمینی در استان اصفهان خریداری شده است .

وی اظهار داشتند : فصل خرید گندم در این استان از 25 اردیبهشت ماه آغاز شده و در حدود 12000 کشاورز در قالب 25 هزار محموله این مقدار گندم را تحویل مراکز خرید گندم داده اند .

وی افزودند : ارزش ریالی کل گندمهای خریداری شده فوق الذکر در حدود 21 هزار میلیارد ریال معادل 2 هزار و یکصد میلیارد تومان می باشد .

ضیائی خاطر نشان کرد : امسال قیمت پایه هر کیلو گندم بر اساس جدول پاکی با افت غیر مفید یک و افت مفید چهار ، حدود 175 هزار ریال معادل ( 17 هزار 500 تومان ) است .

وی از ثبت نام حدود 135000 هزار کشاورز گندمکار در سامانه پهنه بندی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و افزود : تمامی کشاورزان گندمکاری که قصد تحویل کالای خود به دولت را دارند باید قبل از برداشت به مراکز خدمات کشاورزی محل کشت مراجعه و نسبت به ثبت مشخصات شناسنامه ای و حساب بانکی و همچنین میزان کشت خود اقدام نمایند .

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان همچنین ادامه دادند : خرید تضمنی گندم مانند سالهای گذشته با توجه به شرایط آب و هوایی استان تا پایان شهریور ماه ادامه دارد .

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار