برگزاری دوره آموزشی بازاریابی گردشگری در منطقه آزاد اروند

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری دوره آموزشی بازاریابی گردشگری به مدت دور روز خبر داد.

شناسه خبر: 19560
برگزاری دوره آموزشی بازاریابی گردشگری در منطقه آزاد اروند
به گزارش" جهان اقتصاد " به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، امیرهوشنگ بابامرادی ضمن اشاره به اینکه در عصر اقتصاد جهانی، بازاریابی به حرفه و موفقیت افراد کمک شایانی می نماید، اظهار داشت: به منظور ارتقاء دانش و مهارت هرچه بیشتر فعالین عرصه گردشگری، صنایع دستی، هتل داران و آژانس داران؛ دوره آموزشی بازاریابی گردشگری طی دو روز با حضور استاد برجسته کشوری«دکتر فرزاد رشیدی» از طرف وزارت میراث، برگزار شد.

وی افزود: ضرورت دارد فعالین و تولید کنندگان گردشگری و صنایع دستی مفهوم بازاریابی را به طور کامل درک کرده و آن را اجرا نمایند.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، با تأکید بر اینکه مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی تجاری متمرکز بر مشتری است، اذعان داشت: در منطقه آزاد اروند تلاش داریم تا با برپایی دوره های منظم و تخصصی در حوزه های مختلف گردشگری، سطح دانش و مهارت افراد بویژه در بخش مدیریت ارتباط با مشتری که یک استراتژی تجاری متمرکز بر مشتری است را پرورش دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار