مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان :

اجرای ۴۰ پروژه در حوزه بهداشت و درمان در استان اصفهان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: در حال حاضر حدود ۴۰ پروژه در حال اجرا و طراحی است که ۱۰ پروژه آن با حدود ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه و بودجه در دست اجراست.

شناسه خبر: 18392
اجرای ۴۰ پروژه در حوزه بهداشت و درمان در استان اصفهان

رجالی در دیدار با نماینده و فرماندار شهرستان فلاورجان ضمن تسلیت ایام محرم‌الحرام بیان کرد: به‌طور میانگین رشدی که در دولت سیزدهم طی3 سال اخیر رخ داده با ۱۰ سال پیش قابل مقایسه نیست.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان در دولت سیزدهم، یکی از موفق‌ترین خدمات خویش را ارائه کرده که نشانی و مستند این کار، توسعه فیزیکی و کیفی است که در استان‌های گوناگون شاهد آن هستیم.

رجالی ادامه داد: به‌طور میانگین، توسعه‌هایی که در این دولت در 3 سال اخیر رخ داد ه با ۱۰ سال پیش قابل مقایسه نیست. در استان اصفهان هم اکنون حدود ۴۰ پروژه در حال اجرا و طراحی است که 10 پروژه آن با حدود ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه و بودجه در دست اجراست و با توجه مجوز ساخت بیمارستان 500 تختخوابی شهرک کشوری که با پیش‌بینی بودجه حدود ۹ هزار میلیارد تومان در دست طراحی و مناقصه است و حدود ۵ پروژه در دست شناسایی و تهیه زمین که با توجه به مصوبه هیات مدیره، ان‌شاالله پس از تهیه زمین این پروژه‌ها آغاز و اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حجم پروژه‌ها در استان اصفهان فقط در 3 سال اخیر بسیار زیاد بوده و در رابطه با 3 پروژه‌ای که در این روز افتتاح شده و شروع به کار شده کرده‌اند، توضیح داد: اولین پروژه آزمایشگاه بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) نجف‌آباد با متراژ ۵۴۰ متر که در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با اعتبار مبلغ ۱۳ میلیارد تومان ساخته شده است. پروژه بعدی، پروژه ای‌سی‌یو بیمارستان حضرت فاطمه زهرا با متراژ ۳۲۴ متر در سال ۱۴۰۰ آغاز شد و در پایان سال ۱۴۰۲ با مبلغ حدود ۱۰ میلیارد تومان به اتمام رسید و پروژه سوم؛ هتلینگ بخش بستری داخلی بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان با متراژ ۶۹۰ متر که از فروردین ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و با هزینه‌ای به مبلغ حدود ۱۱ میلیارد در خردادماه 1403 پایان یافت.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: کار مهمی که سال گذشته انجام شد این بود که به علت تاخیر در تحویل زمین سازمان حدود 6 سال ساخت درمانگاه پیربکران از دستور کار خارج شده بود که با مهلت گرفتن از تهران و تلاش مسئولان شهرستان زمینی اختصاص داده شود. امیدواریم بقیه مشکلات نیز به‌زودی حل شود تا در آینده نزدیک دو‌سوم این منطقه از داشتن یک درمانگاه بهره ببرند.

در پایان رجالی اظهار امیدواری کرد: ان‌شاالله بیشتر پروژه‌هایی که در دست اجراست تا نیمه اول ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد.

در ادامه نیز محسن آیتی، معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت درمان گفت: نظر به درمان ملکی و غیرملکی سازمان با اشاره به تغییر مدیران از احتمال تغییر سیاست‌های ایشان برای ساخت‌وساز و درمان مستقیم خبر داد و گفت باید جهت به نتیجه رسیدن فرآیند همه بسیج شوند.

فرماندار فلاورجان هم ضمن تسلیت ایام محرم و صفر گفت: تلاش ما در فرمانداری این است که هر چه سریع‌تر زمینی تحویل سازمان تامین اجتماعی دهیم که عاری از هر شکلی اعم از حقیقی و حقوقی باشد تا بعدا درگیر مسائل و مشکلات جنبی نشود. من باید به‌عنوان فرماندار جوابگوی مردم منطقه باشم و با برگزاری و مساعدت داخلی و رفع مشکل سعی بر این داریم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مشکل برطرف شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار