مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خبر داد :

اجرای ششمین مرحله طرح محله من محله زندگی در محله بزرگ برازنده

مدیر منطقه ۷ شهرداری گفت : ششمین مرحله از طرح محله من محله زندگی، در محله بزرگ برازنده ، در حال اجراست.

شناسه خبر: 18680
اجرای ششمین مرحله طرح محله من محله زندگی در محله بزرگ برازنده

مهدی سلطان آقایی با اشاره به اجرای ششمین مرحله از طرح محله من محله زندگی در محله برازنده اظهار کرد: بعد از محله های شهرک کاوه و محله فروردین و رحیم آباد ، اشراق و باب الدشت ، با هدف بررسی و رفع معضلات جاری شهروندان ، طی 10 روز شهرداری منطقه نگاه عمیق تری به محله برازنده خواهد داشت.

وی با اشاره به وسعت و تراکم بالای جمعیت در این محله گفت : محله برازنده شامل محدوده خیابانهای ابوریحان، اشراق شمالی ، آل محمد ، برازنده و حدفاصل خیابان های فلاطوری و گلستان است .

این مقام مسئول افزود: پیاده روسازی ، اصلاح و ترمیم بلوک فرش پیاده روهای معیوب و ساماندهی جداول در این محله در دستور کار است .

سلطان آقایی تصریح کرد: در ادامه رفع معضلات حوزه عمران در این محله ، روکش آسفالت برخی معابر و کوچه ها و همچنین لکه گیری وسیع در سطح محله در حال انجام است .

مدیر منطقه7 شهرداری اصفهان گفت: بنا به درخواست های مکرر شهروندان این محل، نصب تابلوهای هشدار ترافیکی و هم چنین المانهای ایمن سازی در دستور کار اداره ترافیک قرار دارد .

او افزود: تسطیح و پاکسازی زمین های بایر ، جمع آوری نخاله های ساختمانی ، شستشوی معابر و ساماندهی مبلمان های شهری نیز در حال اجراست .

سلطان آقایی افزود: علاوه بر ایمن سازی زمین های بایر و پاکسازی آنها برخی نقاط خطرساز در نزدیکی مجتمع های مسکونی نیز رفع خطر خواهد شد .

مدیر منطقه7 تصریح کرد : ساماندهی ، اصلاح و توسعه بوستانها و فضای سبز محلی نیز در دستور کار واحد فضای سبز منطقه قرار دارد .

او با اشاره به وجود چند پایگاه فرهنگی محلی فعال در محله برازنده گفت: در کنار پروژه های عمرانی و خدماتی در این محله با توجه به ایام ماه صفر ، برنامه های مختلف فرهنگی اجتماعی برای این محله در نظر گرفته شده است .

سلطان آقایی با بیان اینکه از شهید شاخص محله و یک آزاده عزیز در محله تقدیر به عمل خواهد آمد، ادامه داد : علاوه بر برگزاری همایش دوچرخه سواری، اجرای پاتوق بازی های بومی و محلی ، گروه سرود آیینی نوجوانان نیز در بوستانهای محلی اجرا خواهند داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار