جمعه 14 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 14891 11:35 1403/02/04
برای برخورد با متخلفان باهدف کاهش جرائم زمین‌خواری؛

۲۲ فقره حکم قضایی در جهت رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان اصفهان اجرا شد

دسته‌بندی: استان‌ها
برای برخورد با متخلفان باهدف کاهش جرائم زمین‌خواری؛

۲۲ فقره حکم قضایی در جهت رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان اصفهان اجرا شد

دسته‌بندی: استان‌ها

صدور اخطاریه به متصرفان اراضی ملی و دولتی استان اصفهان در این مدت ۱۶۰ مورد بوده است.

به گزارش جهان اقتصاد وبه نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار کرد: ۵۶.۸ هکتار اراضی ملی و دولتی استان اصفهان با اجرای ۲۲ فقره حکم قطعی قضایی (قلع و قمع و خلع ید) در سال گذشته رفع تصرف شد. 

وی با اشاره به تشکیل هشت مورد پرونده قضایی (کیفری) در سال گذشته اضافه کرد: صدور اخطاریه به متصرفان اراضی ملی و دولتی استان اصفهان در این مدت ۱۶۰ مورد بوده است. 

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان ادامه داد: گشت زنی مستمر در حوزه استحفاظی به منظور پیشگیری تعرض به اراضی، جلوگیری از هر گونه اخلال، تصرف، تعرض، تجاوز، تخریب، ایجاد مزاحمت در اراضی، برخورد قاطع و فوری با متعرضان و متصرفان اراضی دولتی و تهیه و تدوین طرح های موردنیاز به منظور تأمین حفاظت اراضی از جمله وظایف عوامل این یگان است.   

وی با بیان اینکه هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع و تصرف اراضی ملی و دولتی است گفت: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ بعنوان پل ارتباطی بین مردم و یگان حفاظت اراضی استان در نظر گرفته شده است و هم استانی‌های عزیز می‌توانند تمامی اخبار، اطلاعات و گزارشات خود را پیرامون موضوع زمین خواری اطلاع رسانی کنند و در جلوگیری از وقوع هرگونه تعرض به اراضی ملی با این یگان همکاری و همیاری داشته باشند.

برچسب: اصفهان ، وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان ، جرائم زمین‌خواری ، رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان اصفهان



https://jahaneghtesad.com/direct/14891


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |