پنج شنبه 20 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 12984 16:28 1402/12/02
نجفی عنوان کرد:

گام جدی دانشگاه آزاد اصفهان برای ترویج نهج البلاغه در نسل جوان

دسته‌بندی: زیربنایی ، آموزش ، استان‌ها
نجفی عنوان کرد:

گام جدی دانشگاه آزاد اصفهان برای ترویج نهج البلاغه در نسل جوان

دسته‌بندی: زیربنایی ، آموزش ، استان‌ها

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: با راه‌اندازی و شروع به کار مرکز تحقیقات نهج‌البلاغه در این دانشگاه، در حال تقویت ارتباط و انس دانشجویان با نهج‌البلاغه هستیم.

پیام نجفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در سومین کنگره بین المللی نهج‌البلاغه، ضمن تبریک روز جوان و اعیاد شعبانیه تاکید کرد: با همت دوستان در حوزه فرهنگی و مرکز تحقیقات نهج‌البلاغه دانشگاه آزاد اسلامی، مدتی است توانسته‌ایم در زمینه نهج‌البلاغه فعالیت کنیم و دانشجویان زیادی توانسته‌اند در این مرکز تحقیقاتی فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه امروز ما به صورت رسمی شاهد حضور مرکز تحقیقات نهج‌البلاغه در این دانشگاه هستیم، افزود: ما هرچه داریم از خاندان عصمت و طهارت و نهج‌البلاغه داریم و متاسفانه آنطور که شایسته است، در این زمینه کار نشده است و نسل جوان ما بیش از این باید با نهج‌البلاغه و دانش‌های نهفته در آن و عمل به آن آشنا شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با بیان اینکه برای کار جدی در این حوزه باید از روش‌های نوین آموزش و پژوهش استفاده کرد، تصریح کرد: فاصله دانسته‌های جوانان ما با شرایط مطلوب در زمینه نهج‌البلاغه بسیار است و باید مرکز تحقیقات نهج‌البلاغه در این زمینه تمام توان خود را به کار گیرد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه امروز در جمع محققان و مترجمان متعددی از کشورهای مختلفی از جمله مترجمان روسی، تاتاری، ترک هستیم، ادامه داد: انشاا... در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری کارگاه‌ها و پیش همایش‌هایی با محوریت نهج‌البلاغه در کشور ونزوئلا خواهیم بود.

 

 

 

برچسب: اصفهان ، دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ، ترویج نهج البلاغه



https://jahaneghtesad.com/direct/12984


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |