شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 2198 20:01 1402/02/16

چه خبر از کدال؟ افزایش نرخ محصولات قندی

دسته‌بندی: بورس ، اخبار ویژه

چه خبر از کدال؟ افزایش نرخ محصولات قندی

دسته‌بندی: بورس ، اخبار ویژه

در سامانه کدال شرکت‌های گروه قندی بورس تهران امروز از افزایش نرخ محصولات خود خبر دادند. نمادهای قثابت به همراه قهکمت، قاروم، قیستو، قشهد، قشیر، قزوین و قتربت نمادهایی بودند که بیش از 10 درصد افزایش نرخ داشته‌اند.

شرکت تولیدی قند شیروان قوچان بجنورد بیان کرد املاک مازاد خود را (یک واحد آپارتمان واقع در مشهد، یک قطعه زمین زراعی واقع در جاده قوچان - فاروج، یک قطعه زمین زراعی و دفتر واقع در جاده قوچان - فاروج) از طریق مزایده به فروش می‌رساند.

شرکت تاید واتر خاورمیانه در نظر دارد تعداد 47 دستگاه تجهیزات مستعمل و اسقاط خود (خرید داخلی) واقع در شهر بندرعباس را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

شرکت قند تربت‌حیدریه از افزایش قیمت چغندرقند کشت بهاره خبر داد. در گزارش کدال این شرکت آمده «علاوه بر بهای چغندر می‌بایست به‌ازای هر یک تن چغندر خریداری مقدار 2 کیلوگرم شکر با نرخ 2200 تومان و مقدار 20 کیلوگرم تفاله با نرخ 800 تومان تحویل گردد و همچنین طبق بخشنامه اخذ شده از وزارت جهاد کشاورزی به‌ازای هر کیلوگرم چغندر بهاره 400 تومان هزینه حمل به قیمت تضمینی اضافه می‌شود.»

هم چنین شرکت قند قزوین، شرکت قند بیستون، شرکت قند ارومیه، شرکت قند هکمتان به همراه کارخانه‌های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان از افزایش نرخ چغندرقند خبر دادند. نرخ چغندرقند بهاره با عیار 16 بر اساس تاریخ 14 اردیبهشت‌ماه 1402 توسط کارخانه‌های قند و شکر ایران به مبلغ هر کیلوگرم 2800 تومان و نرخ چغندرقند پاییزه با عیار 15 مبلغ 2702 تومان اعلام گردید و همچنین مقرر شد در قبال چغندرقند تحویلی به کشاورزان 20 کیلوگرم تفاله با نرخ 800 تومان و 2 کیلوگرم قند یا شکر با نرخ 22000 تومان تحویل داده شود.

شرکت ایران‌خودرو دیزل (خاور) از افزایش بیش 10 درصدی نرخ فروش محصولات خبر داد که نرخ اعلامی در جدول تغییرات، مربوط به گروه کامیون سنگین بوده و تغییر نرخ سایر محصولات را نیز بارگذاری کرده است.

شرکت سوژمیران با نماد فسوژ اظهار کرد جهت گسترش و اجرای عملیات حفاری و مغزه‌گیری اکتشافی در معدن راونج اقدام به عقد قرارداد پیمانکاری حفاری مغزه‌گیری به مبلغ 87.000 میلیون ریال با حجم عملیات 3000 متر نموده است.

بانک گردشگری هم در نظر دارد اموال مازاد خود را به مزایده بگذارد.

شرکت لعاب ایران با نماد شلعاب ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی شد و به سؤالات مطرح شده پاسخ داد.

تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک (گدنا) نیز در اطلاعیه مربوط به کنفرانس اطلاع‌رسانی خود این‌طور بیان کرد، در سامانه تدان سؤال مطرح نشده است؛ لذا از زمان انتشار صورت‌های مالی و گزارش آمار تولید و فروش فروردین‌ماه تاکنون تغییر بااهمیتی رخ نداده است و افزایش قیمت سهام را تحرکات بازار و افزایش تقاضای سهام شرکت مطرح کرده است.

شرکت بیمه رازی در خصوص افزایش قیمت سهام خود اعلام کرد، این اتفاق در نتیجه میزان و عرضه و تقاضای بازار سهام و رشد بازار در ماه‌های اخیر است، گفتنی است روند قیمت سهام این شرکت در مقایسه با متوسط صنعت بیمه کمتر بوده است.

همچنین شرکت سیمان اصفهان در خصوص نوسان قیمت سهام خود عنوان کرد، هیچ‌گونه تغییر بااهمیتی در صورت‌های مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای غمایه، ساربیل، غشوکو و سبهان سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

 

 

برچسب: جهان اقتصاد ، بیمه رازی ، قیمت سهام ، بازار سهام ، ایران خودرو ، بانک گردشگری ، اخبار روز ، کدال



https://jahaneghtesad.com/direct/2198


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |